Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moj Blog-cic

E ljudi ak ko zna de mogu nabavit dizajn od Carmela Anthony-ja neka mi javi!!
(lizo_killa@yahoo.com) ili jos bolje na lizo_NBA_star@msn.com

































njaminjaminjamipa u biti ovo je ......blog!zar ne!MySpace

MySpace


Myspace

Myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace





Friendster

Friendster



free web counter

free web counter

Ostali sexy blogovi

KK ŠANAC(ajme koliko sexypila)

Nba.com/nuggets

jedna jedina jedinstvena ŠOJATICAAAAA

stanoye

DotA-Allstars

petra sa BANIJE

Pera fuckface pankić

Tip si

ATHROPA

Broza

Ci cikita

Antonela, a da a?

Tin-GNR man

Ana Željezo

S n a p s s y

Đi-Pi-Minium

D KUHAR

Helena ROCK ONNNN

Ki-X2

Maki YW

Barbara Čupi

Beata D Ball girl

Turist

Domagojeva

Karfiol

Salopekcic

LIPKOOOOOOOOOOOO d sin

Sandra Rasich

Tina

Cwebicaaaaa d gay

Ivana uzelka ili kako vech

Juwica

Djetlic!

Cvita IVOOOO

FLEGMAAAAAAA(KOSA)-cilindrich

Josipa NatalijevicH piss aut

Patrick(jopin child)







MySpace

MySpace





Thony-jev kutak

barafranca mafijaska igrica....

Bitefight....najbolja browser igra... pogledajte i ak vam se ne svidi nemorate igrat hehe


MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



Friendster images

Friendster images



A Lil Joh Baja-->zato ga tony tolko voli



Nes o MENI

LLovable
IIntelligent
ZZany
OOdd

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Vidim da svi ovak pisu o sebi pa reko ajde da i ja napisem koju sitnicu.
Nadimak: LIZO(nadiamk jos dok sam imo 5 god.)
Zivim na BANIJI najjebenijem kvartu u gradu, treniram kosarku u KK SANCU vec sad cio 1 god. prije sam treniro u zoroni al ono odusto sam od tog kluba. I takkkk. Moji frendovi (i frendice) mi znaju pravo ime i ta sva sranja(ovo sam pokupio od Dadota-->tip-c).
E i da kaj sam jos zaboravio... rođen sam 4.4.1991. i imam 16 godina (za sad) i tak...

Slobodan sam tak daaaa.... cure navalite.... Fak Yea


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CComplicated
AAmbitious
RRelaxed
MMysterious
EEasy
LLovable
OOrderly

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



AAmbitious
NNew
TTalented
HHardworking
OOutrageous
NNutty
YYum

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

image hosting for myspace

image hosting for myspace



Myspace

Myspace



A volim trpat slikice ne volim da je sa strane pusto !! smijehsmijeh
Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Opcenito nisam fan nogometa ali cjenim svaki sport.thumbup
Svako ima svoj ukus, tako ja volim kosaricu a neki ne!!burninmad

Friendster

Friendster



Images for your blog

Images for your blog




Images for your blog

Images for your blog





Images for your blog

Images for your blog





Images for your blog

Images for your blog



Ma svejedno kiji je to sporet bitno da ej to sve SPORTSKIhrvatskamouthwash

image hosting for myspace

image hosting for myspace




image hosting for myspace

image hosting for myspace



Najbolje se pocet abviti nekim sportom dok si jos mlad znaci oko 5-7 god ono kad krenes u skolu i onda kadimas 15-16 god. si BAJAcool
Mislim vidim an sebi trgam sve zivo ispred sebe kad igramonjami a kad pogledam de bi bio da sam dobio kosarkasku loptu sa 5 god a jooooooooj.
Ma kazem vam bio bi igro ko Carmelo Anthony sad!!yeswinkwink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



Neki mozda ne kuze kaj iam u sportu al svaki sport je za odredenog tipa covjeka!cerek




myspace layout

myspace layout



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace




Znate kak vele u zdravom tijelu zdrav duh. thumbup


Myspace layouts

Myspace layouts




image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Ono s duznim postovanejm kosarka je meni No1 na svijetu!! cerek


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace




Cursors







Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 09.01.2007.

HVALA VAM NA POMOCI

Ovaj post je posvecen mojoj novoj frendici athropi koja mi je pomogla oko slika i stavljanja muzike na blog. Makar jos nikak da skuzim kak da stavim stvarno VELIKU eek sliku al nema veze. Negoooooo kaj sam htio reci joj da HVALA TI. Mislim da nema athrope koja me ono dovela do svih tih programa za koje se meni neda ni trazit ni riktat a ona mi je sve to pojednostavnila. HVALA TI jos jednom. I jos je tu jedna mala curica koja je visoka oko 1,55cm(ma salim sekiss) to je moja frendica Petra koja mi je rekla kak da sve to stavim na blog. Athropa mi je rekla de da nadem i kak da napravim a od petre sam dobio informacije kako to sve potrpat po blogu. Zato i tebi Petrice HVALA. free image hosting

free image hosting



Op op op op sad sam poco pisat postove svakom ehhhh pa dobro!, sta ima u tome lose.
VOLIM VAS SVEEEEE (bez umisljanja molim)cerekthumbupwinkkisscoolcoolsmijehpartypartygreedygreedy

I tako ono sad se idem polako spremat za trening u 10 mi pocinje a moram krenut oko pola. blog layouts

blog layouts


Ici cemo Pera, Tin i ja. Taj tin je tek sad napravio blog pa cemo mu malo pomoc da ga uredi. On je inace Rocker-voli Guns´N´Roses-bas kao i ja, ali ja slusam RAP. I takk bili smo vani na kosarici i sad sam vidio da je mala Petra napisala da je dobila s Ninom(jedna slatka curica-kasnije cemo o njoj) mene i Peru u kosarici a ono nemres njima keljit bananu dovoljno je da sam dignes ruku i to ti je tu. I kaj nam mogu ama bas NIS. E da kaj sam prico.... poslje malog haklica s curama igro sam sa deckiam iz kvarta i ono malo se usafto. Onda sam doso doma i sa ujakom po youtube-u gledo malo o Gunsima i Wet Wet Wet-neka grupa kao rock, fora likovi. I onda kad smo malo drkali po kompu uje otiso doma a ja se otiso istusirat. I ono sve ljepo li-la obrisem se i reko idem osusit kosu(ono malo sam pustio tak da si mogu napravit corn-rowse) i ono fen ne dela ja ono eek, ja uzo drugi fen i ukopco u struju i idem upalit i vidim ono nissss.... reko burninmad i onda je mama skocila tu preko puta u neki ducan s tim el. stvarima po NOVI fen-cic i ja reko ono.. Ne ide zbog mene 100% onda se sjetim ahh da pa treabt ce njoj i reko ono kak got okrenes: "IMAT CU NOVI FEEEEN"

I ja sam sretan.thumbupsmijehmahwaveroflcoolyesyesyeswinkwink















| Sexy komentari (24) | (ne) printaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.