ponedjeljak, 19.06.2006.

uspomena na tatu......

u zadnje vrijeme cesto razmisljam o tati... proslo je vec vise od 13 god kako ga nema. bila sam njegova princeza, mislim da me samo on volio onako pravo...onako kako bi otac TREBAO voljeti svoje dijete...
bio mi je sve, mogla sam se igrati sa njim, reci mu sve bez straha...
danas razmisljam o tome kako bi on sada izgledao... bi li imao ovako bijelu kosu kako imaju njegova braca, dali bi dobio okruglu busicu,kako to vecina muskaraca dobije u određenim godinama...?
dali bi i sada imao razumjevanja za mene kao sto je imao i onda, bi li odobravao ove moje odluke??
znatizelja me ubija, voljela bi da mi ga Bog posalje u snu,samo da ga vidim,da cujem njegov topli glas...

vjerojatno sam zato toliko trazila od svog bivseg muza. pred ocima mi je stalno bio idealan muz i jos idealniji otac. htjela sam da on sa nasom djecom ima isti odnos koji je moj otac imao sa mnom... nisam ga mogla promijeniti,pa je najbolja odluka bila da odem...a to je bila i jedna od najtezih odluka u mom zivotu...

no vratimo se na mog tatu...kad se samo sjetim...moje frendice i mene zvao je PARTVIŠIMA jer smo bile zgoljave i smijesne... naravno,ja sam imala kosu do guzice,a dvije seke s kojima sam se vecinom druzila (i druzim i sad) bile su kovrcave i cupave,sto je također asociralo na PARTVIŠ...hihiihihihihihi...kako smo se smijale tome.
znao nam je razvuci sator u dvoristu da se igramo,uvijek nas je vodio na bazene, u maximir, na sljeme,u kino,na sladoled...nije bilo slobodnog dana da negdje nismo isli...niti ljeta koje nismo proveli na moru... a onda je otisao u rat,i ona pjesma od zivota je nestala...
kako bi htjela da moze na sekundu vidjeti svoje unuke,da ih pogladi po glavicama,da ih odvede na sladoled,u maximir...
ma voljela bih da one osjete kako je to imati bas njega za dedu...
kako bi mu se brk smijao kad bi vidio kako su slatke,i kako moj necak izvodi gluposti...kako lici na mog brata,a moja djeca na mene...

zao mi je,suze mi magle oci,pa vise ne mogu pisati...cak i sad nakon 13 god....
rijetko ko je imao tatu kakvog sam imala ja.........
tata,volim te..........

- 17:57 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts