ponedjeljak, 10.04.2006.

povratak cosmo dive

hehehehehehe..............evo mene...headbang
koji ludi vikend....ako je netko bio jucer na jarunu,mogao je vidjeti vratolomije mog dragog i mene u autu.....to je bila ludnica...za umrijeti od straha... vozili smo se na ogromnom nagibu,visili na MOJU stranu i tak....prelazili preko ogromnih rupa, zaobilazili aute,skoro napravili dva sudara...bilo je guba,ali nije mi bilo svejedno...sad jedva cekam da ga vidim,jako mi fali....
moje cure ga obozavaju...vec su me pitale kad ce ga opet vidjeti....starija kcer mu je cak u subotu dala pusu:) kaj to nije slatko??????
jedino imam problema sa bivsim muzem,postaje sve gori.....u petak magdalena ima rođendan......ici cemo negdje s mojim dragim da to proslavimo.....
i to je za sada to....pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- 16:24 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts