petak, 03.02.2006.

mamina teorija

pitaj boga zakaj ja uvijek nadrapam...djeca su spavala kod tate,ja sa sogoricom popila kavu i dosla doma oko 23... uzela telefon u ruke,da prije spavanja cujem malog...
nazvao me,i mi smo pricali o svemu...kad nakon par minuta,bez kucanja,bez rijeci,u sobu uletava moja mama i pocne me vrijeđati...i mene i telefon...
ne smijem se sluziti njenim telefonom.nije bitno kaj je on zvao,nije bitno kaj nikom ne smetam dok pricam,nije bitno kaj ce on cuti kak me mama vrijeđa...bitno je da je telefon kupila ona... zakaj? nemam pojma...
sad si sve mislim,mogla bi kupiti svoj telefon,pa cu se moci sluziti njime...ili cu onda biti u njenoj prostoriji i udisati njen zrak,pa opet nece biti dobro...
mogla bi ja njoj zabraniti internet,jer ja sam predala zahtjev...ali,ona je kupila komp...i opet,net je preko njenog vrazjeg telefona...da joj zabranim da ljubi moju djecu?e onda bi tek nadrapala...ali kaj cu,one su jedino kaj je moje... cak sam i auto kupila na njeno ime zbog rastave,pa ce jos malo reci da nesmijem voziti NJEN auto...
zbunjena sam...ipak je ona MOJA mama,pa kaj nije onda sve zajednicko?
pozdrav od tuzne vile...

- 16:13 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts