Špica sezona, a Zagreb pun 'ko šibica

četvrtak, 25.07.2013.



Šetajuć se po Zagrebačkoj špici ne bi se vjerovalo da je sredina 7mi i da ljeto je u punom tijeku. Zagreb je grad pun svoji čari, al mislim da od tih čari najposebniji je energija na asfaltu koji dolazi od naših mnogo brojni lokala, kafića, i restorani koji su opsjeli centar grada. Mogu doista reći, od svi gradova koji sam posjetio bio to Pariz, Istanbul ili Toronto, niti jedan nema naš Cvjetni Trg, naša Tkalčićeva, naša Strossmayerova ili naše male birtije na svaki kutak grada. Jednostavno, energija koja bruji u gradu je neopisljiva. Možda se tako ne čini za Zagrebčani, al kao Hrvat u Dijaspori primjećujem isti izraz na lice turistima koji prepoznajem i na sebi – oduševljenost.



Sjetim se odmah refrain pjesme o New Yorku gdje se spominje tekst «Concrete Jungle» jel mislim da je Zagrebački asfalt ustvari to. Meni se čini da na Zagrebačkim trgovima i ulicama uvijek ima razni ljudi pun avanture, price, i zabave. Pitam se kako ljudi stignu obaviti sve svoje obaveze a uz to intenzivno druzenje? Po cijeli dan su naše kavane krcate s gostima, al mislim da je to dio šarm grada. U svijetu gdje je sve virtualno, pogotovo u Sjevernoj Americi gdje komunikacija je većina virtualna, obožavam vidjeti ovakav druženje u centru Zagreba i da se ljudi sebi i drugima jos priušte te dvije društveni minute.

Al meni je zanimljivo vidjeti da u špici sezone, kad misliš da su svi već na nekoj plaži na našoj obali, Zagreb je još pun. Iz tjedna do tjedna, primjećujem razliku u manjim gužvama u Zagrebu, al za vikend 20.7 zbilja sam se iznenadio kad sam vidio koliko ljudi su još u gradu i kako ljeto na asfaltu može također biti pun zabave i dobrog provoda. Od 22h do 2h nije se moglo pronaći slobodnog stola u lokalima na Cvjetnom. Muzika je svirala, cocktaili u rukama, smijeha i priča svuda koji je vibrirao uz ulice do ulice i stvorio nekakav poseban ritam koji me ugodno iznenadilo. Često boravim u Zagreb, al ovo je bilo neko novo izdanje grada. Prijašnji godinama već od polovica 7mi Zagreb bi se činio do neke mjere pust, a sjećam se i prije jedno 10 godina tad bi mi se znalo činiti kao da od 1.7 sve do Gospe da se cijeli Zagreb preselio se na Jadranu. Al ove godine vidim da Zagreb još diše punim plućima, što se meni sviđa. Kao glavni grad, Zagreb ce uvijek privuci brojni turisti koji cu također biti željni zabave i provoda, što ustvari grad još očito nudi. Iako mnoge klubove su već zatvorili svoji vrata za ljetnu sezonu, lijepo je vidit da se zabava samo preselila se na ulicama ovoga grada. Ovo ljetno izdanje Zagreba mi se sviđa i dokazuje da je Zagreb zbilja postao internacionalni grad jel u svaka doba godine privlačan je ljudima posjetiti i funkcionira u svoj ritam kroz cijelu godinu.

Bit će zanimljivo vidjet u kakvoj brzini je ritam grada na kraj ljeta kad se vratim nakon ove ljetne turneje! Do tada čuvaj mi se Zagreb!

A sutra se čujemo sa Zrća!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.