< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Mi smo Čoksa i Šmoksa,pišemo blog jer nemamo pametnijeg posla.Imamo 3 6 5 je prošlo dana godina.Rodom smo iz Vukojebine,trenutno mjesto prebivanja prazna livada u pripizdini gornjoj.Obrazovanja nema i to je to...slušamo domače stvari kao na primjer nisu loše slavonske lole,klape,Tereza Kesovija,Meri Cetinić,Gorana Karana i to,a naš najveći uzor je DEEN i voljele bi ga upoznati jer je stvarno zgodan i sexy...drugo ćete saznat o nama u postovima...

Zgodni frajeri:

Image Hosted by ImageShack.us
...deen...koji mačaaaaaaaaaaaak....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...neven ciganović....zar nije dobar???vidi te usne...mmm

petak, 13.04.2007.

Sretan vam blagdan klanja pilića...

...boook ljudi!danas je taj graciozni dan klanja pilića...šmoksina baka je pripremila 50 pilića za klanje.25 se kolje i u škrinju kao to je blagovano jelo u škrinji,a ostalih 25 uzimamo za gađanje na pidjama partyju kod mene...nismo se dugo javljale jer te pripreme za blagdan su trajale.šmoksa se posvađala sa starcima i poslali su je na more.To je najveća moguća kazna za onog ko ne sluša roditelje i ima konflikte...tako da je ona sirotica na moru sad.skoro su i mene na more poslali jer sam slučajno popila vodu običnu,a ne rakiju...baš je tata bio ljut na mene,ali rekla sam mu da sorry da neću se više zajebat nikad.Reko je da pazim....i tako...moram kosit travu i farbat ogradu...aj čujemo se..boook
alt="Image Hosted by ImageShack.us" />
...mi imamo i himnu za klanje pilića koja j i uglazbljena....a teks ide ovako...

Ne mogu više s tobom
Za moj kurac nisi više ti
Sad trčim curi novoj
Što bolje sisa mi
Ona mi jaja liže
Na njoj se bolje diže
U usta kad ga stavi
Ona ne balavi

[REFREN]
Žao mi je žao
Što sam drugoj da mi puši dao
Što moju spermu ona guta
Al ne plači
Možda dam ti da mi pušiš sutra X2

Voli u guzu češče
Da je jebem žešće
A tek u ribu kad ga stavim
Zaboravim da izvadim
Pomiri se sa tim da nju ću sada guzit
Moja je kara njena
Ko štuka jebe se ta žena

[REFREN]

- 11:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.