SLIKE

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com


Webfetti.com




  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Iva i Ana
Iva
Marijana



ponedjeljak, 10.12.2007.

novi blog i dugo očekivani post

Evo i ja se sjetila napravit novi blog!
sviđa mi se nova adresa.............ma da ne znam šta znači
ovaj blog mi je napravila Iva............hahahahaha............
Dobila sam i novu ideju............................
KOLIKO VI MENI NAPIŠETE KOMMENTARA
TOLIKO IH JA VAMA VRATIM!
To je najjednostavnije rečeno

A sada prelazim na "pravi post"
jeste li vi dobili nešto od "Svetog Nikole"
Ja da ...............................i to puuuuuuuuno toga.
dobila i prvu lošu ocjenu-DVOJKU
uh.........iz glupe matematike
Radili test i ja 80% znala ali nisam stigla sve napisati
Danas radili kontrolni iz hrvatskog.......ja sve znala
Sutra pita zemljopis i biologiju.......mene pita biologiju
Prekosutra zadaćnicu iz engleskog
.................
Ovaj tjedan sami kontrolni,ispitivanje..........
Danas na satu razrednog kitili bor.................
Bilo super
Na treningu isto cijeli trening igrali utakmicu
ma super............................
Još nisam rekla najvažnije
JUČER IGRALA JA SA 1993 i 1994 godištem

Ako niste znali ja treniram košarku i karate
I sviram klavir
i idem na tečaj Engleskog
I još se stignem igrati i pisati post
TAKO VAM JE U MOM UŽURBANOM ŽIVOTU!
A sad idem malo surfat a vi ne budite škrti sa komentarima
Pozdrav:
Martini
Ivoni
Ani
Ivi
Ani B.
I svima koji kommaju..........................
Bye........................................



| CoMmEnRiRaj (59) | PriNt sOmeThinG | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.