subota, 19.08.2006.

još jedan dan...

Danas sam na FTV gledala Oprah show, pričalo se o ljudima koji su skinuli ogromni br kg. Jedan čovjek je sa 36god. imao 382kg...i u par godina je skinuo 250kg!!!!!!!!
Ta emisija me potakla na razmišljanje,ma u biti ja svaki dan razmišljam o tome. Kolko puta sam samo sama sebi rekla da ću nešto poduzeti...i nakon par dana piši kući propalo..uvijek odustanem! i to nesvjesno.. ali od sada,od ovog trenutka stvari će se drugačije odvijati. Kad je čovjek mogao skinuti 250 mogu i ja 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samo bih željela da mi se jave oni koji čitaju ovaj blog a imaju isti problem...ili su ga čak uspješno riješili, jer treba mi pomoć... MOJ MAIL JE girl254@net.hr

- 19:51 - kOmENtaRi (1) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.