RizL@ i sTrUdL@>Image Hosted by ImageShack.us nis,nis,nis.... - my stuffs !!! - Blog.hr

ponedjeljak, 23.04.2007.

nis,nis,nis....

evo da napisem novi post...posto mi svi seru..a jebiga kad neam vremena,il mi se neda,il neam o cemu pricat...lud u biti...imam. pisat cu o nekom ko stalno sere po mojoj/mojim frendicama i to na njihovom blogumad... naravno taj je tako jadan da se nezeli predstavit headbangpa je cijelo vrijeme anoniman i mi nikako neznamo ko je topuknucu... i naravno nema muda da se predstavi pa da se to rijesi narmalono u 4 oka.. samo zivcira svih,a tim ponasanjem sigurno nece nis posticnamcor idiotbang...i na kraju..mogo bi prestat s tim sranjimablabla... inace ja sam dobro u skoli je ok,zajebancija i to...pa da i pozdravim sve frendove i frendice iz razredawavemahwavepusakiss i luciju i dajanu...mahwavekiss P.S.-ostavite komentarcicthumbup
STAY COOLcool pozZZkiss
- 17:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.