Dizajn:Tarne Idflktr

PictuRe:×

BrushEs:×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje cete naci moje dogovdovstine i
moje spacke,igre.
i love pink icons

[Ja sam...


[TvrDoglava...
[OsjEcajna...
[DuhOvita...
[TaRa...
[IskRena...
[ZabaVna...
[U trEnDu...
[SmedoKosA....


[VoliM...


[DecKE...
[ObITelj...
[PriJAteLJe...
[LoLiPoPs...
[CoKled...
[MeDvJeDiCe DoBrA
SrCa...
[ZabaVu...
[LjeTO...
[JeseN...
[MuzIku...
[JagoDE...
[SladOleD...
[Tv...
[BlogOvE...
[ŠaLe...
[PosjEte...
[RoĐendaNe....
[DjeCU...
[PleS...


[Ne VoLiM...


[CajKe...
[LaZi...
[JednU CurU...
[KisU...
[ZimU...
[NeprAvdU...
[RibU...
[UmiSljenOst...
[LJenoSt...
[BakteRije...

[PoseBne OsoBe...


[MaMa...
[TaTa...
[BaKa...
[DiDe...
[PolUbrAt...
[SarA...
[NaDA...
[LauRa...
[NiKoliNa...
[MariJanA...
[FraNko B...
[FriTuLa...
[MarKo B...
[DrUGi MarKo...
[TiN...
[TEa...
[SaBi...

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna

i love this icon

i love you

bball

i love you always forever

i love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Luda

Image Hosted by ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala

KISS

srijeda, 19.03.2008.

ThIs Is My lIfE aNd I eM VeRY HaPpY

Ovo je moj zivot.Zivim vec deset godina u Rijeci.Selila
sam se kad sam bila mala.Imam jako puno prijatelja i
prijateljica.Imala sam decka,trenutno ga nemam.Ovo je
vec moj treci blog.Bit ce tu mnogo slika.isla sam na balet kad sam
bila mala ali nije dugo potrajalo ja jednostavno nisam za to.Volm plesat
citat,pisat,kompjutor,prijatelje,decke,sale,tv,serije(s mnogo drame)i jos
mnogo stvari.Volim i zabavu,tulume i party-e.E i ime mi je Tara.I pustolovine
su moj duh.
lootsss a pics
Imam sporcko-plesno-pustolovni duh.Voli izazove i igru bocu
istine i izazova moj odgovor svi znaju na pitanje Istina ili izazov izazov naravno.
Skupljam slicice(nogometne)
Volim i kada je sve cisto i uredno uglavnom volim sve.Osim ribe,gljiva, volim meso cokoladu
slatkise.

19.03.2008. u 15:38 • 10 komenTaRapRinTaj×

<< Arhiva >>