kako sam happy......

htijela sam se jucer navecer napisati post ali mi je iznenadno doso bratic iz novog sada.........koji ima 20 godina.......joj kako ja njega vojim.......a znate zasto?????.......jer mi je donjeo 25 limenki RED BULA........tj.jedno ono cijelo pakiranje i 4 red bula.......ha ha.......blago se menio.......ove dane nisam nista posebno radila.......kao sta znate zavrsila na hitnoj i dopisivala sam se.......JA NISAM MOGLA VJEROVATI KAD SAM NEKOM NOGOMETAŠU JUCER I PREKJUCER SLALA PORUKE ON MI JE ODGOVARAO..........KAKO SAM HAPPY.......A TAJ NOGOMETAS MI SE SVIĐA VEC 4 MJESECA.......i bas mi je zabavno s njime se dopisivati.......u subotu cu najvjerojatnije ici u uljanik (disco).......mislim on ce biti tamo pa onda normalno da cu ici........e da i mozda cemo zabrijati........i reko je da bi me htio upoznati jer da sam mu zakon.......joj ne mogu docekati subotu......kako ste mi vi??????.....sta radite????.....to je za sada sve jer ne znam sta da pisem........e da i sve vas koji mi komentirate cu vas staviti u linkiche......I JAVITE MI KAD IAMTE NOVI POST PA DA VAM DOĐEM KOMENTIRATI.......

sve vas pozdravaljam i saljem vam big kiss a najveci tom nogometašu.......joj kako sam happy......ne mogu vam opisati.....POZZ

napisal sam post 27.07.2006. .....a kad sam ga objavila bilo je ......11:49........:=).. ...dokaz na papiru...- ....kad si vec ovdje klikni i napisi nesto....- ..na pocetak...- (140)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv