KomenTs off/on

Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na owom blogachu će bit sve što je cool radim i avatare primam NARUDŽBE =)


Free Music

Free Music



Free Music

KOLIKO JE SATI?

My Cool Box XD


Ima..waas..:


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

B.F.F

*Zamisli nebo puno
zvijezda jesi? pa sad
obriši te sve zvijezde.
Vidiš kako je sad prazno??
TAKAV JE MOJI ŽIVOT BEZ
PRIJATELJA!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Srce svoje ne daj nikomu
ni po koju cijenu,
samo onomu tko ti
daje svoje u zamjenu.
Idi stazom ljubavi i
negdje se smjesti
ja ću istim putem,
pa ćemo se SRESTI!!!

Image and video hosting by TinyPic


Tisuću riječi mnogoje,
jedna riječ malo je,
ali dvije govore sve:
VOLIM TE!!!

Image and video hosting by TinyPic


Ljubav je ruža,cvijetak
koji nikad ne vene,ljubav
je zlatna nit koja je spojila
TEBE i MENE!!!

Image and video hosting by TinyPic

Sudbina piše dnevnik
srca mog,roditelji
crtaju bajku djetinjstva mog,
put moje mladosti piše Bog,
a ti pišeš legendu srca
MOG!!

Image and video hosting by TinyPic

Ako je nebo plavo,ja
sam žuta.Ako nisi tu,ja
sam ljuta.Ako mi ljubav
nije uzvraćena,ja se
osjećam kao suza ODBAČENA!!!

Image and video hosting by TinyPic

Kad bi mi netko ponudio da
mi ostvari 1001 želju, moja
bi prva želja bila da me voliš
ti,a ostalih 1000 da mi se ostvari prva!!!


Image and video hosting by TinyPic

Ti koji imaš najljepše oči. Neka vjetar ti
nosi sve moje riječi. Neka mjesec te
ljubi umjesto mene. Ti sanjaj
o toploj zvjezdanoj noći, a ja ću
sanjati tvoje oči.

Image and video hosting by TinyPic


Kada ti vidim u očima sjaj, kada
se nasmiješ oko sebe osjetim raj,
a kada ugledam lice kao što je
tvoje shvatim da anđeli ipak postoje!!

Image and video hosting by TinyPic


Zbog tebe mirišu ruže, zbog tebe
pjevaju ptice, zbog tebe mi suze
klize niz lice...Sada znam što je
ljubav, zašto srce boli...BOLI
JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Večeras misli na mene, ovo nebo
ima čudnu moć. Možda se stvorim
kraj tebe i poljubim za laku noć.

Image and video hosting by TinyPic


Taj dana kada
sam te upoznala
te tvoje oci
prvi put vidjela
Sijecam se tog dana
kao da je bilo juce
Svakog tvog pogleda,
rijeci se sijecam
Znam da nikad
necemo biti zajedno
Valjda nam je
tako sudjeno
Sudbina tako zeli
a mozda i ti
Svakog dana gledam te
kako patis za njom
I govorim sama sebi
mozda je bolje da si sa njom!!!

Image and video hosting by TinyPic


Najlijepše dane provela sam sa
tobom, a kako onda na rastanku
da ti kažem zbogom???

Image and video hosting by TinyPic

Sve moze biti nista,
nista moze biti sve,
al tesko je kad si
nista,onom ko je
TEBI SVE!

Image and video hosting by TinyPic

V=ecer je prosla

O=pet ce doci,

L=ijep je zivot,

I=to ce proci

M=islim da te volim

T=o nije sve,

E=vo jos jednom
VOLIM TE!!!

Image and video hosting by TinyPic

U ime LJUBAVI,
U ime NEZNOSTI,
U ime RADOSTI,
U ime SRECE,
U ime MLADIH,
koji se VOLE,
U ime SEBE,
Ovim se recima zaklinjem
da cu vecno voljeti
SAMO TEBE!!!

Image and video hosting by TinyPic

Prvi put kad sam cula glas,
umiljat,njezan i tih,
u mislima vidjela sam nas,
kako smo sretni sretnji od svih.

Image and video hosting by TinyPic

U tebe sreco zaljubljena sam bila,

po mojim mislima kruzio si ti,

ali da ti kazem to nisam smjela,

jer prijatelji bili smo mi..

Znam da si to primjetio sam,

ali ja priznat nisam hjtela,

sa mojih ociju nestala je tama,

puno sam u tebe zaljubljena bila..

Prvi put kad te vidjese oci moje,

kad su nam se nijemi pogledi sreli,

ja zaboravih ime tvoje,

i sve ono sto nas djeli..

U meni je ljubav neprestalno rasla,

u dusi svojoj to sam krila,

dok se srca sama nisu snasla,

ja te sreco pitat nisam smjela..

Sada se prisjecam sastanka naseg,

kojeg nikad zaboravit necu,

vidjeh tebe od svega drazeg,

i tad upoznah pravu srecu..

Cujem tvoje sitne korake,

a ja kao da sam dobila krila,

kao da letim nebom kroz oblake,

kad vidjeh tebe sreco moja mila..

Osjetih tvoj topli zagrljaj,

osjetih medne usne tvoje,

u tvojim ocima vidjeh sjaj,

a u meni igra srce moje..

Dok setah gradom sa tobom,

u tebe sreco sam gledala,

nisam znala sta cu sa sobom,

srce svoje tebi sam predala..

Sada sreco sjedim sama,

a u mislima uvjek sam sa tobom,

razdvojeni smo kao noc i dan,

VOLIM TE kunem ti se bogom!

Nestrpljivo cekam da te opet vidim,

da te poljubim da te zagrlim,

ljubavi ja se toga ne stidim,

sto te najvise najvise VOLIM!!!



: L DIESIGNS

Ljubavni kalkulator pokušajte svakako!!!
ABC.....

A- Andrea moi frend iz škole Alesia frendica iz škole i Ana frendica iz škole i moa maca Angie
B- bananica njami !!
C- Moe lijepe cipelice ili converse COLORFUL!!!
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Č- čizmice
Ć- ćuuuk lool
D- dddd
DŽ- ???
Đ- ??
E- Ema mojaaa frendica naj m je!!!
F- ?
G- Golubich
H- ???
I- Iva moa frendica iz škole
J- Moe sjailo od jagode
K- KOMAJTE!!!!!!!
L- Lara
LJ- ljubičica
M- Mario moi frend iz škole i Matija isto frend MSN and MOB!!
N- nananan
NJ- Nja nja
O- oole olee hehe
P- Paola moaa
R- Rocky film je odličan!!
S- Sabina hehe i moa Santina
uvjek uz mene
Š- Šuti!!! hehe
T- Telefon
U- uno igra
V- vii!!!!!
Z- zZZzzZZzZZ

Ž- I love lifee (život)


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Moi avatari razno vrsni: PONOWNO sam u akciji imam nowe avatare nowi su na početku





Nowi animirani i slike
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Malo stariji avatari
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Avatari po narudžbi sve ih ja radim i
nikad ne kradem avatare tako da molim vas nemojte ni vi meni pls

Za Malu quensu Klaudiu

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Za princ3s

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



za funny Saru

Image Hosted by ImageShack.us


Za Maca 1234

Image Hosted by ImageShack.us


Za punk


Image Hosted by ImageShack.us



Za good girl gone bad


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



♥[.Moj box gledaj i posjećuj blogove u linkovima KiSs od vaše Sandy!!.]♥





Avatar za GOOD GIRL GONE BED:

Nadam se da će ti se svidjeti javi kad ga vidiš.

Digla sam ti avatar na image shack
na mom dizajnu se nemože kopirati

pa sam stavila link kad ga klikneš
idi desni klick i save image as
i dalje ako neznaš napiši
u komentare pa ću ti sve objasnit


Good girl gone bad avatar BY Sabina

Image Hosted by ImageShack.us





EWO M@LLO LINKICH@ yes


KARLY-CA

OPASNA LUSY

LUCIA





Richo&Roko


Evil forever


ShJatkiCa



Tea



Mony_ili_Monika **
A sad Linkovi blogova koji imaju dizajnove

Gadura dizajn


Cow Design


Bubsi design


Lil But Evil Dizajn



Peace dizajn



Rizla i štrudllla



Nikky dizajn


Andre dizz


LoL dizz



Malla glupacha dizajn


Funtana dizajn




Malla samouvjerena dizajn







MALO SLIKICA .........=)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




myspace layouts

myspace layouts





myspace backgrounds images

myspace backgrounds


IME: Sabina

PREZIME % nijee važnnoo

godina: ************ni too


nešto naj gluplje: cajke







O meni
VOLim:

-chokoladu
-komp
-obitelj
-poklone
-psiće
- mace
-mob
-my love
-sladoled
-spužvu boba ,patrika i kalamarka
-telku
-frendove
-moj ročkas
-žvake
-crtati
-plesati
-more
-ljeto
-jesen
-kišu
-slušat mjuzu
-mp3

Ne WoLim

-učenje, mučenje , zadaće
preko prazinka
-uobražene ljude
-tračanje
-vikanje
-štakore
-škoripione
-žohare
-dvoličnost
-troličnost
-

sLUšaM....=)

-punk
-rock
-tehno


nAj gLAzbENe SKuPInE.....=)

-R.C.H.P.
-The Ramones
-Pussycatdolls


NAJ pjesma .......hehe

-by the way
-smachthat
-jesen preskačem
od parnog valjka
-Marina
-Kiše jesenje
-Mi plešemo




peace desings cool dizz-ovi.......=)

Image Hosted by ImageShack.us






Image and video hosting by TinyPic


bubsi design












sretanwinkwink































ponedjeljak, 18.08.2008.

.....Zawršeni uskoro praznici...cry

hEy... Ewo mene. Ma pišem onaj post jer nagradna igra ne vrijedi ja neću čekat ko drugi tako puno komentara jer meni to niti na blogu nie važno baš onako jako. Pa zato pišem nowi post. Molim vas pročitajte postowe koe pišem jer ako je nekaa nagradna igra i takoo nećete znati. i napisala sam post now zato što već cool world i Lawica su me pitali za avatar a ja sam rekla da u postu tek za tri danaa.......itd Ali nea veze naprawit ću iom avatare al više neću tako često pisat post jer onda niko ne pročita. one swe avatare ću stawit u box pa si uzmite koi ako vam se svidja ili naručite. I tk. Kod men niš nowo. Ma ako niste s kontali ono u štinjanu to wam je kao neka ulica a placa se zowe tai jedan dio. Neznam kako da wam objasnim. Ma nea veze. Da i zawršavaju polako ljetni praznici neeee opet uvijek baš kad više nie onakwa sauna vani zawrše ljetni praznici a ja bi išla baš wan...E sad znam šta da još pišem!! Jučer oko 20,00 h Sam bila s Lucijom i Sarom wani. Bilo je dobro. A moa Ema my naj frendic se razboljela. Šteta jer ond možemo ić samo ja Sara i Lucija vani a Ema s nama nemože...i tk. Jučer sam bila na moru od 15,00 do 18,30 Bilo je dobro jer su tamo bile Alesija Dora i Vela. Pa sam se imala s nekim družit. Lucia se isto kupa na istpj plaži kao i ja ali ona ne dolazi popodne i neko duže vrijeme nije bila na moru. U vidite kako dugi već post pod nawodnicima hehe. Vidite imam now dizajn Je lijep?? Meni je onak sweet uzela sam ga na blogu od Duck. Ima najbolje designowe. Ljudi molim vas potrudite se više kommati. PliZzim vas.
Image and video hosting by TinyPic
Vidite slika na zwjezdice Toe moja sarina i lucijina naj riječ ZWJEZDICE LoL uvjek se na to nasmijemo al neznam štae tu smješno uopće ništa hehe malo i mi imamo neke naj glupe riječi hhh.. Mi smo B.F.F.
Image and video hosting by TinyPic
Ljudi nemojte se zabrinjavat jer post now barem neću napisat 4 dana zato
komsajte OK?? Da wam mogu zahvalit i stawit vaš link blogaa u now post
Malo ću uzet godišnji ali narawno vraćam komse hehe moi pplsi ako je nekome rođ onda happy b-day i tk..idem jer neznam šta da pišem heehe pričekat ću nekoliko dana za post i ond apričam šta je bilo tih dana pa će biti dugi post hehe..idem sad ....stwarno

puseko swima koji komaju neću nabrajat jer vas ima 1000 hehe
Nek kad bude nowi post da widim 400 komsa truda molim


Decorate Your Own Photo


kisSyca pd Sabiche






| *KoMeNtiRaj :) (242) | pRinTaJ* | :D |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.