<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

27.05.2008., utorak

***Vratija se coolrafa.blog.hr!!!***

A di je bija? Vratija se Rafa i donila friške postove! Ali di je bija? A koga briga?
sretan
Nadam se da se ne ljutite jer sam na neko vrijeme pobrisala blog...yes Ali on je sada uskrsnuo natrag među žive...hm, malo previše sliči na Bibliju, ali nema veze.
No, idem ja sada.
Pišem tomorow...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

Sve što morate znati o meni i mom blogu

Hej! Ja sam Rafa, a ovaj blog jedno vrijeme bio je pobrisan, no sad je opet ovdje! Evo što morate znati o meni:
-idem u šesti razred
-najdraži predmeti su mi hrvatski i informatika
-roćkas slavim 19.10.
jako volim:
cerek čitati
cerek pisati blogove
cerek voditi dnevnik
cerek zezati se s prijateljicama
cerek šetati psa
cerek sladoled
cerek školu
cerek sve predmete osim vjeronauka
cerek mačke, pse, kornjače, ma zapravo sve životinje
cerek kaktuse
cerek my family
cerek sve moje frendove i frendice
cerek kad dobijem pet u školi
cerek čitati druge blogove
cerek pisati pjesme i priče
cerek jednog dečka
nimalo ne volim:
mad kada me netko gnjavi
mad kad me netko ometa dok čitam
mad lažljive ljude
mad podrugljivce
mad dosadnjakoviće rolleyes
mad kad dobijem lošu ocjenu
mad vjeroučiteljicu
mad skoro cijeli moj razred (ludi su lud )
mad kad se netko neredovito pere pa smrdi mouthwash
mad pijance, pušače i drogeraše party smokin

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

coolrafa
moj drugi, popularniji blog, zbilja je zakon

Jovana od Govana
moja (ne)prijateljica iz razreda

Flori
frendica koja se odselila

vadičepnajpopularniji blog na blog.hr-u

Kabulske priče
neki šašavi blog

Brod u boci
Hal
knjiški moljac
cnn
peratovic
davorko
nesvrstani
angelo1
zdenko
borut
creativa
run'n'gun
ribafish
virtuela
barba
sick of it all
zgdnevnik
modesti blejz
Zvone
kućanica u Japanu
kokodakalica
vodoinstalater
gothic
mcind
obojana
idil
sonjecka
kult publisher
gužvara
luckasti blog
arhangel
green eyed girl
blogomoljac
mala anja
maniacfoto
sveta stolica
catcher
debilizam
bookaleta

Mislim da vam je ovo zasad dovoljno linkova.