ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

Opis bloga

sve i svasta.najvise o mojim frendicama,meni i mom svakodnevnom zivotu(koji je užasan)

ovo je moj psić?jel sladak?zove se kasper.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

IME:Antonia
PREZIME:Nije za javnost(he he)
GRAD STANOVANJA:Zadar
HOROSKOP:Rak
GODINE:11 i pol(14.7.1996)
RAZRED:5.d(is the best)
ŠKOLA:Petar Preradović(thumbupthumbup)
TRENIRAM:Odbojku
SLUŠAM:Sve(osim roditelja)
FRENDICE:Matija,Katarina,Petra,
Ivana,Paula,Lucija,Anđela,
Pavla,Tea,Karla,Andrea,Petra s kateheza. ..
VOLIN:dečke,Zadar,frendice,ići van,simpu,
mob,internet,svoj MP4,odbojku,
obitelj,slatkiše...
NE VOLIN:sebe,umišljene,bahate,
dosadne ljude,trenera,neke s treninga,
svađe,školu...

MOJ MSN:antony32132@hotmail.com

Linkovi

ekipa iz preradovica Matija
Paulinicaaa
lucka-bucka
Teica
blog koji živcira
Karla s treninga
Karlita
ivanica
v@lle i katy
katte
vallena(v@lle)
marko
pawla




Love stuff....
Djevojka upita svog dečka: Jesi li zaljubljen u mene?
On odgovori: Ne!
Ona ga upita: Misliš li da sam lijepa?
On odgovori: Ne!
Ona ga opet upita: Jesam li ja u tvom srcu?
On odgovori: Ne!
Na kraju ga upita: Da te napustim bi li plakao za mnom?
On odgovori: Ne!
Okrenula se veoma tužna i odlučila da ode od njega.
On je zagrli i kaže joj:
Ja nisam zaljubljen u tebe, ja te volim!
Ja mislim da ti nisi lijepa, ja jednostavno mislim da si ti prekrasna!
Ti nisi u mom srcu, ti si moje srce!
Ja ne bi plakao da me napustiš, ja bih umro za tebe!












Free Music

Free Music



Free Music

Chris Brown-With you


ponedjeljak, 10.03.2008.

PoStEk Od PePy i AnToNy!!!

Ey ljudovi moji kako ste mi vi?Ovaj post pišem od Peppy.Hvala vam na komovima!!!Sad ja i pepy idemo na trening.Reka mi je jedan osmaš štokić da sam pametna hehe(pozna mog buraza,pa...)!!!Na povjesti je baš bilo ludo.Nije bilo učiteljice jer je morala vježbati sa onima što idu na natjecanje.Štokić nam je da da gledamo telku...svi smo pričali...derali smo se i tak!E još da ne zaboravim da sam iz zemljopisa iz ispita dobila 5!!!!Nisam mogla virovati...jeeeeeeeeeeeeee...thumbupthumbup!!!Ostalo je kod mene sve po starom.Ostavljajte mi kometare...ajte sad pozzz u ime mene i Pepy...bye



| Say SomeThiNg (128) | PriNt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.