SMRZNUTA DAMA

petak, 13.10.2006.

petak 13

koliko vjerujete u petak 13?:)))))) iskreno ja bas i ne ali moram priznati da sve to ima neke svoje drazi. vidim da se iz godine u godinu sve vise recimo drzi do noci vjestica. zadnji dan ovog mjeseca svi polude. svaki malo bolji kafic ima svoju festu. dobro svaka takva situacija njima donosi i dobru zaradu, ali ljudi su poludjeli za takvim stvarima. evo frend me danas nazvao, na primjer i kaze sav uspuvan i zadihan:" ajme meni legice pregazio sam motorom crnu macku, a petak 13 je!!!" ja se dobro nasmijala a covjek ne moze sebi doc. zapalio i svijecu pa sto stvari napravio jos protiv uroka. zena ga umalo objesila jer je prolio vosak na novi stoljnjak. a on sam sto nije napravio vudu lutkicu u obliku macke hahahhaha. boze sacuvaj. ma pretjeruje narod kazem ja vama.i mi ove godine pokusavamo organizirati Hallowine (ili kako se to vec pise). djeca navalila ko mravi. cak nam vec i braco mali ima svoj plast i sesir. seke vitlaju sa metlama naveliko. sad ce poceti parada po skoli i ulici. a bundeve. za sada imamo 2. joj jos osjetim zuljeve od prosle godine kada smo ih busili i ukrasavali. tata je zaduzen za sjemenke da pece, a mi za grickanje. i tako svako doprinosi necim. i eto bas me zanima sta vi mislite o svemu tome. dajte ideje neke za noc vjestica. dajte mi neke smjernice kak da razveselim klince:))))))) saljite na mail slikice ili pisite tu sve odgovara hahahhaha ja za sada nemam ideja. i nadam se dacete se bez obzira na uvjerenja i vi malo razveseliti ili..........buuuuhhhhaaaaaaa prestrasiti:)))))))

13.10.2006. u 21:04 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje su misli poput vijetra.ne mozes ih uhvatiti.moji su snovi poput latica ruza.cesto padnu u vodu.moja je sijeta kao stakleni dvorac, krhka i necujna.dusa mi je kao neispisana knjiga.upisi nesto u nju dragi prijatelju.ostavi i ti svoj trag.pa makar i samo jednim otkucajem svoga srca



Tri mudraca



Tutor.Blog

MAIL ZA KONTAKT----tko zeli nek izvoli:))))

principesa2005@gmail.com

ja sam malo zbrkana osoba
ponekad sjetna, tuzna i jadna
pa vesela, sasava i nasmijana
emancipirana i moderna
i staromodna i barokna
ja sam osoba koju vecinom vole
neki se dive a neki me mrze
no ne obazirem se na ove zadnje
jer znam da je ljubomora cudna stvar:)))
imam jako puno drustva
valjda jer je i svijet zbrkan kao i ja
uvijek sam tu kad ti treba rame za plakanje
uvijek sam tu kad se hoces smijati ko sasav
tu sam i kad trebas pomoc bilo kakvu
sam love ne trazni prijatelju
jer mi je djep vecinom prazan
ali imam punu glavu sasavih misli
i srce puno ljubavi za sve
aj........vecinu (ne bas sve)
i zato volim sto mogu procitati neke
drage ljude ovdje......
::::)))))))))))))))

RODNOM KRAJU...MOME MILOM ZAVICAJU...TO JE MOJA SLAVONIJA...TO TI JE MOJA RAVNICA

tu sam sretan gdje slusam djevojacke pijesme
plesem u sijeni hrasta i pijem hladnu vodu sa cesme
pod pendjerom di snasi sviraju tamburasi
di se okrecu djilasi i znaju me svi salasi
di gori ona lampa di onaj djeram skripi
tu ce mi skoncat dusa tu su mi dani lipi
di grad mi je kirvaj selo, prelo i rakije vrelo
di zivim ko becar pa me znade svako selo
tu polje sunce kupa, tu mi je jedini dom
tu kosti mojih predaka sanjaju slatkim snom
nemogu to opisat ne bi znao drugdje disat
od tuge bi umrno da ne mogu zito mirisat
da ne vidim svog sora ili svog sokaka
prije nego sklopim oci jos jednom prije mraka
tu me je napravio caca tu me je mati slova ucila
ako budem moro otic tu cu se vratit ja
di je moja njiva moja sljiva moga konja griva
moja krv ziva, gdje rijeka bosut pliva
gdje pale svijece za heroje sto su ginuli za boje
na ponos i cast imena SLAVONIJE MOJE......
I KAD POZELIS SE RAVNICE....DODJI U VINKOVCE
SVE MOJE CESTE SU DAVNO ZARASLE
STOJIM NA PRAGU VRATA HRVATSKE
ZOVU TE ZOVU RAVNI SLAVONSKE
DODJI U VINKOVCE..................