listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Slike

Snoopyshist


6 Classical - Pach...


Životopis...
IME:Andreazubo
PREZIME: /
DATUM ROĐENJA:17.01.1996.god
GODINA:12
RAZRED:6.b
GRAD:Dubrovnik
BRAT ili SESTRA
NAJDRAŽI BROJEVI:15 i 5
BLOG: http://andrea15x.blog.hr (to je još jedan blog)
VOLIM:psa Tea,mora,ljeto,zimu,praznike,hip-hop,blog,MSNcerek,igre,internet,tatu i mamu,petice,jednu profesoricu,serije(Zabranjena ljubav),filmove(Titanic,...prašina),mačića Jessya(Đesia)plava,odbojku(treniram),chatat,izvlačiti se,kada me netko zove slatkom(onda dobijem novce zbog tega)...
MRZIM:umišljeneburninmadi dosadne ljude,kada mi MP3 nema baterije,gladnjamituzan,mržnju,sebičnost,škrtost,vrijeđanje,svađanje,psovanje(kada se pretjera),kada mi je spor kompjuter,izazivanje(e onda tada poludimheadbangmad),klape,testove i diktate,ispitivanje,povijest i svakakve gluposti(...)
MSN: deatikvica@hotmail.com ako želite normalno pričati samnom!


Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs



Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs

BLOGOVI

Pekalud
Elagreedy
Petra,Petrushazujo

nedjelja, 07.10.2007.

Još jedan...

Haj ljudi
mahwave...imam vam još jedan novi blog...ali nebrinitesmokin...ja ću još jako dugo koristiti ovaj blogfinofino...ovaj mi je
draži
sretansretan...e još nešto...nemožete komentirati za ovaj post...jer sam se htjela samo javiti jer sam ovaj post napisala jučer...thumbupajde bokić ljudeki...BYEhrvatskahrvatska



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.