coolfrendica2

Sve dobro,pa onda srijeda...

Eto,danas je srijeda.Jučer nisam stigla pisat blog jer sam imala puno toga za obavit.Sad ću vam ispričat sve od jučer i danas.Jučer nisam imala 1. sat pa sam se probudila u 8.Oko pol 9 sam se našla sa svojom frendicom Lucijom pa smo otišle u školu.Imala sam 5 sati:2 sata hrvatskog,engleski,matematika i najbolji-tehnički.Pa i nije mi bio baš neki poseban dan.Pisali smo 2 ispita:iz engleskog i matematike.Engleski je bio lagan ali matematika baš i nije.Danas smo saznali da je pol razreda dobilo kulje.E,a kad sam već počela pričat o danas,baš sam sad happy.Vrijeme je prelijepo,toplo je,u školi mi je bilo super...Sve naj.probudila sam se u 7,u pol 8 sam krenula u školu..U školi mi je bilo super mada sam,o imali 7 predmeta.sad mi se baš i ne da nabrajat...Eto,to je ukratko to.Sad ću ručat pa moram ići u posjete,u bolnicu.Nakon toga ću ić s Lucijom na Jelenovac da se malo prošećemo i mi i da vidim njezinog malog psa Kimmyja.Mislim da je zlatni retriver,joj!!
Svi kažu da je presladak.Uglavnom,to bi bilo to.Ako hočete posjetite i moj drugi blog a ak nečete,nema veze.Bye!!!

A pogledajte ove slatkiće!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts

03.05.2006. u 14:47 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pitanje




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






MALO O MENI
zovem se xxxxxx ,živim u zagrebu,bavim se odbojkom,hobi mi je rolanje i druženje s frendovima,od mjuze volim strane a mrzim narodnjake,užas!Od životinja volim hrčke i pse(baš su slatki).TOLKO O MENI!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Sing star
Stapsy rules
rema4ever
666r666

Popworld-BEP
dolphinlover
mraka
teenworld
mraka2
stapsy rules 2
solider
rema2

Stapsy(codename SNAKE)

Posjeti

Free Web Counter
Free Web Counter