coolfrendica2

Nemam naslov...

Kao što znate,danas je subota,VIKEND!!!Ovih dana nema škole jer je vikend a u ponedjeljak je praznik rada,jee!!!Danas sam se digla u pol 9,
nisam više mogla spavat.Prvo sam se zafrkavala s mamom,pa sam se dopisivala s jednom frendicom.Nakon toga sam gledala sve reprize Zabranjene ljubavi(iako sam ih već gledala) i Dodir s neba.Sad ću malo surfat po internetu,gledat blogove i tako...Ma ne znam šta ću radit.Jedva čekam popodne,da idem kod bratića,pa da neš radimo.Al ovih dana je vrijeme baš odvratno!!!Kiša pada bez prestanka,po ulicama su lokve,užas!!!Izgleda da će tak bit i sutra i preksutra.A kaj ću radit doma?Tolko mi je dosadno!!!Sutra će mi najvjerojatnije frendica doć do mene pa ćemo se zafrkavat i malo tračat o dečkima,a tako je to!!!E,kad smo već kod dečkiju,imam jedan problem.Jedan dečko kojeg poznajem misli da sam se ja zaljubila u njega,a nisam!!!I sad se stalno pravi pred menom frajer,a nezna da on meni uopće nije niti sladak niti zgodan,već netko sasvim drugi.Al,šta ćeš,dečko je umišljen.No,nema veze.Eto,meni je tak dosadno da ne znam šta ću sa sobom.BYE!!!


29.04.2006. u 12:20 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pitanje




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






MALO O MENI
zovem se xxxxxx ,živim u zagrebu,bavim se odbojkom,hobi mi je rolanje i druženje s frendovima,od mjuze volim strane a mrzim narodnjake,užas!Od životinja volim hrčke i pse(baš su slatki).TOLKO O MENI!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Sing star
Stapsy rules
rema4ever
666r666

Popworld-BEP
dolphinlover
mraka
teenworld
mraka2
stapsy rules 2
solider
rema2

Stapsy(codename SNAKE)

Posjeti

Free Web Counter
Free Web Counter