coolfrendica2

HELLO!!!

Ej,ljudi!Ja sam se danas probudila tak vesela da me niš nemože razljutit.
Danas je 18.04. što znači da je Uskrs prošao.Nema više lickanja,minica itd.Sad sam opet slobodna i nosim što hoču,a ne ono šminkersko(mada mi i to lijepo stoji,ali...).Ali ne zaboravite da do škole još ima malo vremena i to trebamo iskoristit na najbolji način.Ja ču to iskoristit zabavom i druženjem s frendovima,ali baš radi nekih frendova jedva čekam ponedjeljak.E,al nije sve baš bajno.Profesori nam kažu da se preko praznika odmaramo,a kad se vratimo u školu,jedva čekaju da nam podjele kulje,kaj ne možda???To me tolko živcira.Pogotovo je to istina za moju profu iz prirode koja je tolko zahtjevna..."objasni,obrazloži!"
(oni koji idu sa mnom u razred to najbolje znaju.)
E,a za sve vas imam neš za reč!Dolazite mi na blog i sve ok,ali mi ne ostavljate komentare,dajte se malo trgnite,please!
Ako vam se blog ne sviđa,napišite mi to,pa da ga malo promjenim.
Recite mi iskreno kaj ne valja pa ču se potrudit da to popravim.
Ovo mi je ipak 1. blog i baš se ne snalazim.Eto,to je sve što tražim od vas:SAVJET!
ps:nek mi se javi Martina iz mog razreda.
KISS!!!font>

Myspace layouts

Myspace layouts


Ajde,malo pleši!!!


MySpace Layouts

MySpace Layouts


A ovo za alkoholno nadarene!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


18.04.2006. u 10:38 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pitanje




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






MALO O MENI
zovem se xxxxxx ,živim u zagrebu,bavim se odbojkom,hobi mi je rolanje i druženje s frendovima,od mjuze volim strane a mrzim narodnjake,užas!Od životinja volim hrčke i pse(baš su slatki).TOLKO O MENI!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Sing star
Stapsy rules
rema4ever
666r666

Popworld-BEP
dolphinlover
mraka
teenworld
mraka2
stapsy rules 2
solider
rema2

Stapsy(codename SNAKE)

Posjeti

Free Web Counter
Free Web Counter