sos(a girl like us)

23.04.2006., nedjelja

dugo nas nema.....vec 5 dana.... =((

ej.........
kako smo?
ja sam super........bila sam u austriji(u h&m-u) pa sam si kupila novu robu...to je oko 3-4 hlaca,4 majice(koje se racunaju kao 3),2 jaknice,torbu,2 remena i jos neke stvari(ne mogu se sjetit)........sad su jos praznici(hvala bogu),pa mozemo bit cijeli dan vani,ic na jarun itd...ali sutra pocinje skola...!O NEeek...!e da...jucer smo imale turnir iz odbojke(velike cure su igrale),i popusile su...a kako i ne bi kad su igrale s curama od 20 god?zadnju utakmicu je trener poceo ubacivati i nas manje,mene je htio ubacit al ja nisam htjela(smijeh).kasnije sam skuzila da sam fakat trebala...ali nema veze.na tim utakmicama me nanervirala martina(koja sjedi na klupi i puca od ljubomere kaj nije igrala ni 2 sekunde,a trener ubacuje nas mlade)smijeh.nije mi se dalo ic na nastavak turnira u skoli u 3,pa sam se s curama dogovorila za kino,gledali smo pink panthera i nije bilo nes posebno(nije bilo nikog zgodnog =(( ).danas opet idem van(cijeli dan,mama je u vk).............
pussa..........vjera(eloise se boji racuna pa ne pise)
- 13:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

o eloise:

o vjeri: