ponedjeljak, 29.05.2006.

samo njemu...


*

Voljela sam te gledati, dok spavas
spustenih trepavica, blazena lica
opusten i izgubljen u nekom
dalekom snu...
Voljela sam te slusati kako dises,
da upijem u sebe
i najmanji dio tebe...
Pa ti pogledom milovati kosu
i obraze
i da te volim tiho
i obozavam jos tise,
sapnuti ti na uho,
da te ne probudim...

love u 4ever!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika mi je predobra... cerekkiss

- 21:22 -

sAy soMethin' (11) - pRinT - lJesTve..

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

memoari cuRe 21.st

name: IviS!ca :)
aGe: dovoljno.
hObi: oDbOjKa, kOntemPlaNcija!
nickname: cuRa 21.sT. :)
mSn: honey_ib@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us
he's my sunshine after the rain
he's the cure against my fear and my pain
'cause I'm losing my mind
when he's not around
and it is all because of him!
§mom najdrazem decku...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


some walk with their pain like an open wound for all to see.
The others crush it into them selves,
and do not let it turn into tears and words.
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
volim pjesništvo prije svega enGlesKo, a mOze sE i ruSko, hRvaTsko, vlasTito naRavno... :)
naughty
She is standing on my lids
and her hair is in my hair
She has color of my eye
she has the body of my hand.
In my shade she is engelfed, as a stone
against the sky.
She will never close her eyes
and she does not let me sleep
and her dreams in the bright day
make the suns evaporate
and me laugh, cy and laugh.
Speak when I haVe nothing to say..

Uzori

§ ''Jednoga se bojim: ne biti dostojan svojih patnji."

§ ''Želim da svi mrtvi ljubavnici ovoga svijeta čuju naš smijeh i rastuže se. Želim da dah naše strasti oživi njihov prah, da njihov pepeo osjeti bol. ''

§ "Ako možete dobiti nešto, ne gubeći ništa time što ćete to zatražiti, u svakom slučaju, zatražite to!"

§ "Moj način zbijanja šale je da kažem istinu. To je najsmješnija šala na svijetu."

§ "Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, to mora da je dobar čovjek."

§ "Najiskrenije su one suze koje lijemo sami nad sobom."

§ "Svijet je onoliko zanimljiv koliko smo mi radoznali. Svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu."

§ ''Ništa drugo, nego djelovanje prema određenom cilju jeste ono što čini život podnošljivim."

§"Šta je život bez sjaja ljubavi?"


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

blogovi koje morate posjetiti...

mE and my gIrlS!!! =)
- moje cuRe i ja.. nAsh bloGich! S.I.I.R.!!! ;)
Rea & Ivis(ja)!
aNchIchKa!
-zAkOnnnnn cuRa... LOVe yA!!! =)
lAnY
-pocEle sMo sE neSh dRuziTi u 7.rAz. aLi fUll je vOlim od mAtuRalCa!! ;)
cOfY
-znam gA gotovO 8 god. i fAkat je tIp dEcHka koJeg bI (skoro)svaka cuRa htjela za dEchKova! ;) zaKon.. frend!!!
nIvEs!!!
-moJa najpRiroDnijA plAvuSha, oBoZavAm je! ;)
lAuRa & bRuNA!!!!
-cuRe mlAde od mene goD daNa ali su zAkoNnnnn...
mArE!!!!
-cUrA kOju sa siGurnoshCu moGu reCi dA me uVijek moZe oRaspoLoZi...Nema mane..mislim moZda ima.. ali ... ovAkva kakva je ,., ja je oBOZAVAM! ;)
nIkA!!!!
-zAkoNnnn cuRa....
merSy=)!!!!
sHarOna=)!!!!
-E... cuRaaa vAm je zAkonnn.... nAjboljA seStasiCa!loVe yA!
LiStEsh=)!!!!
- Meni jAko zAbavan tiP...
dOriS=)!!!!
suPer cura s treSnjevKe,KOrnelija.. :))!!!!
Ivan... :))!!!!-obozavam ciTati njegove postove.

blog layouts

blog layouts


layout for myspace

layout for myspace