utorak, 09.05.2006.

>> Kako se predstavlja uobrazeni James Bond? - "Moje ime je Bond.. James Dean."

>> Lijepa zena sjedi za stolom s dva kauboja. Gleda ih kauboj Joe, izvuce pistolj i ubije kauboje. Sjedne pored zene i pita: "Sto tako divna dama radi sama?"

>> Svadaju se 2 klinca. Prvi: "Moj je tata bolji od tvog!" drugi: "Ne, moj je bolji!" Prvi: "Moja mama je bolja od tvoje!" Drugi: Znam, to kaze i moj tata."

>> U autobusu starica dode do vozaca i stapom ga bode ga stapom po ledima: "Je li ova stanica Glavni kolodvor?" Vozac odgovara: "Nije, to su moja leda!"

>> Zasto plavusa jede knjigu? - Cita u sebi.

>> "Tata, kad cemo kupit Golfa 5?" pita sin tatu. "Kad izade Golf 9, sine" odgovara tata.

>> Sto plavusa radi na dnu mora? - Ceka Leonarda DiCapria.

>> Dvije prostitutke razgovaraju nakon bozicnih blagdana. "Sto si trazila od Djeda Mraza?" druga odgovara: "50 Eura, kao i od drugih."

>> Dosao Shakespeare u trgovinu i trazi majonezu. Prodavacica: "U tubi or not tubi?"

>> Pita muz zenu: "Odakle ti ovaj recept?! Rucak je grozan!" "S TVa" odgovara zena. A muz vikne: "Pa zar ne vidis da je TV pokvaren?!"

>> Haso prica: "Idem ja pustinjom, nigdje travke, drveta.. Kad projuri lav! A ja brzo na drvo!" "Sad si rekao da nema drveta!" "Nema tu ima-nema! Lav je to!"

>> Ministrant daje sveceniku lemojzinu koju je pokupio. Svecenik uzme kosaricu, baci u zrak i rece: "Boze, uzmi koliko ti treba, a sto padne, to je moje.."

>> Odvjetnik optuzenog na sudu: "Tuzeni je rekao da ste vi idiot. Je li to istina?" Tuzitelj odgovara: "Jeste!" Odvjetnik: "Zasto ga onda tuzite za uvredu?"

>> Pita uciteljica malog Muju u skoli: "Imas cetiri jabuke, ja ti uzmem dvije - koliko ti ostane?" Mujo sav uzrujan odgovara: "Kome ces ti jabuke uzimat?!"

>> Mama: "Petra, moras sve pojesti! Znas sto se dogodi curicama koje nece jesti?!" Petra: "Znam. Postanu manekenke!"

>> Iznad vjesalica za kapute pise: "Samo za profesore." A mali Ivica krisom dopise: "Moze se objesiti i kaput."

>> "Doktore, mozete li mi preporuciti nesto za moju nogu koja me boli?" pita mlada dama lijecnika. "Dva broja vece cipele!" odgovori lijecnik.

>> Vraca se Mujo iz izvidnice i vice: "Tenkovi mogu, ali pjesadija nikako!" "Pricas gluposti! Kako to?!" "Ma, da vidis samo kakav vucjak je na kraju mosta.."

>> Hoda Hercegovac po livadi s mobitelom, a radnik s bagerom ceka. Odjednom ce Hercegovac: "Ovdje stavi temelje, tu je najjaci signal!"

>> Sto dobijemo krizanjem pitbulla i bernardinca? - Psa koji ti odgrize nogu, zatim te ponudi rumom, pa odjuri po pomoc.

>> "Mujo, odakle ti masnica na oku?" "Izvukao sam jucer zgodnu djevojku iz vode." "I udarila te?!" "Ma ne, udarila me zena. Bas tad je usla u kupaonu."

>> Sto je snobizam? Kad prodes kroz crveno, na spur zakocis pred policajcem, otvoris prozor, pucnes prstima i kazes: "Racun, molim Vas!"

>> Pitaju zeca koja mu je najdraza igra. "Sah!" "Zasto bas sah?" pitaju ga. "Zato jer jedino tamo mogu pojesti lovca!"

>> Kako Bračanin pravi crni rizoto? - Skuha rizu, pa onda ugasi svjetlo.

>> Sakrio zec votku u grm i napisao na cedulju 'Ovo nije votka'. Sutra se vraca -votke naravno nema, a na cedulji pise 'Jez je nije uzeo!'

>> Mama ljutito pita Juricu: "Zasto si tako brzo pojeo kolace? Zar nisi mislio na brata?" Jurica ce, punih ustiju: "Jesam, zato sam toliko i zurio!"

>> Sto su to lovci? - Naoruzana skupina ljudi koja ide kroz sumu u birtiju.

>> Skot s djevojkom sjedi u kinu i jede kokice. "Jesu dobre?" pita djevojka. "Da, super, trebala si i ti sebi kupiti." Odgovara Skot.

>> Kako Kinezi daju imena djeci? - Bace lonac, pa kako odzvoni..

>> Sto je to apsurd? - Kad Mujo i Haso sjede u istom kupeu, a ne poznaju se.




>> Kako bi se zvala Opatija da je u Hercegovini? - Marlboro.

>> Pita policajac navijaca poslije utakmice kako je zavrsila utakmica. "Nula - nula" kaze navijac. "A prvo poluvrijeme?" pita policajac.

>> Sto radi policajac kad dobije na lotu? Kupi krizanje, pa radi privatno.

>> Koji je najduzi vic na svijetu? - Idu Kinezi..
A koji je jos duzi? - Idu jedan po jedan..


>> Pita uciteljica Ivicu: "Koliko je 2 i 2?" A Ivica ce: "Oprostite, mozete li mi dati malo vise podataka?"

>> Kako Crnogorac prevodi "Nikad nije kasno"? - Uvijek je rano, uvijek..

>> Pita Mujo Hasu: "Ej, pregorila nam sijalica u kuhinji, da ju bacim?" Haso odgovara: "Nemoj, valjat ce nam preko dana".

>> Hvali se Mujo Fati: "Danas sam ubio 5 muha - 2 muske, 3 zenske." Fata: "Kako znas koje su koje?!" Mujo: "Dvije su bile na flasi pive, a 3 na ogledalu!"

>> Trci Jordan za tramvajem i stize do vrata, pa pita neku baku: "Bako, jel ovo trojka?" Baka ce: "Nije, sine, nagazio si na liniju."

>> Idu dvije pivske boce ulicom, pa ce jedna drugoj: "Ajmo kod mene veceras, imam praznu gajbu!"

>> Haso igra sah s psom. Mujo ga pita: "Bolan Haso, zar stvarno pas tako dobro igra?" Haso: "Ma ne, tucem ga 5:4"

>> Na pijanistickom koncertu razgovaraju 2 posjetitelja: "Oprostite, je li ovo Chopin?" Drugi: "Ne znam, vidjet cu kad se okrene."

>> Sreli se dva susjeda. Pita prvi: "Kuda ides?" Drugi: "Idem u apoteku da mi daju nesto za glavu." Prvi: "I, sto mislis, koliko ces dobiti za nju?"

>> Medicinska sestra pita Hasu na pregledu: "Mogu li vam opipati puls?" Haso joj odgovori: "Zasto? Zar ti nemas svoj?"

>> "Kako si se osjecao na zadnjem satu u skoli?" pita majka Pericu. "Kao general!" odgovara Perica, "Stojim u stavu 'mirno' i promatram svoje jedinice!"


| 22:19 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © COOLER IZ SESVETA!!! - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ma sam naslov govori!raditi ce se o cool stvarima!i naravno meni!!!!!!

Zovem se Matija!imam 14godina!!
idem u 8razred..bla..bla..bla!!
uglavnom slusam rap...hip..hop!!
slusam 50cent,2pac,eminem..i ostali reperi!!!
mrzim cajke!!!!!!!al ko voli,neko izvoli!!
sta bi jos napiso,osim sto volim cure,slatkise,
zderat,i spavat po cijele dan!!ahh...sta mozete kad sam lijen ko konj!!
zivim u sesvetama!!!u zagrebu!!odaa!!!
navijam za dinamo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ole..ole..ole!!!
naj nogometas mi je:ronaldinho,a od nasih,hm..hm..hm..nijedan svi su pedercine!!!
i to bi bilo to!!sta bi jos napiso,nikaj!ak se nece sjetim reci cu!!bye..bye!!pa da bye bye i takooooooooo!njaminjamipuknucupuknucusmokinbangmouthwashgreedyhrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
dd