utorak, 09.05.2006.

anti tokiohotel

joj kako ih mrzim ali moja sestra neheadbangburninmadmadpuknucuali jednom ih nisam mrzio kako glupo zar ne ljudi?!?!?!?!?!?
al sad mislim da su obicni idioti!!!tek onaj bill ruzni,izgleda ko curica!!!ma daj,grozni su!!bljakac!!!jebo ja tokio hotel!!!!
sta ima tak posebno u njima(obozavatelji th nemojte se duriti),mislim ono.
al svako ima svoj stil,i ukus!KO VOLI NEK IZVOLI!smijeh

| 09:55 | Komentiraj (7) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © COOLER IZ SESVETA!!! - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ma sam naslov govori!raditi ce se o cool stvarima!i naravno meni!!!!!!

Zovem se Matija!imam 14godina!!
idem u 8razred..bla..bla..bla!!
uglavnom slusam rap...hip..hop!!
slusam 50cent,2pac,eminem..i ostali reperi!!!
mrzim cajke!!!!!!!al ko voli,neko izvoli!!
sta bi jos napiso,osim sto volim cure,slatkise,
zderat,i spavat po cijele dan!!ahh...sta mozete kad sam lijen ko konj!!
zivim u sesvetama!!!u zagrebu!!odaa!!!
navijam za dinamo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ole..ole..ole!!!
naj nogometas mi je:ronaldinho,a od nasih,hm..hm..hm..nijedan svi su pedercine!!!
i to bi bilo to!!sta bi jos napiso,nikaj!ak se nece sjetim reci cu!!bye..bye!!pa da bye bye i takooooooooo!njaminjamipuknucupuknucusmokinbangmouthwashgreedyhrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
dd