MUSIC IS POWER.

30.04.2006., nedjelja

Prehlada

I tak ja sam se opet prehladioheadbangheadbangheadbangheadbangNe zato sto sam se kupao u hladnoj vodi niti zato sto sam znojan sa treninga vozio motor vec zbog mog malog mladeg brata.Joj dode mi da ga ubijemburninmadmad.Ljepo mu kazem da ne kaslje pokraj mene nego da se udalji ali neeenamcoron ko da me nema dok ga ne opalim e onda se tek maknewavemah...I sto je najgore njemu prehlada prolazi dok meni najgore jos dolazi,vec me pocela glava boljeti dode mi da pocnemheadbangheadbangheadbangsada je na redu (vec osjecam)grlobolja,uz kasalj to mi je najgoremadmadmadali najvaznije je to da u utorak mozda necu ici u skolu a to je dobro jer bi me trebala pitat zemljopissmijehdeada ja naravno neznam nista jer je na tom satu taaakoooo ddooooossaaaaaaadddnooooozijevzijevzijevali nije bed jer mi je dvica zagarantirana...
veliki poozzz svima vidimo se...

<< Arhiva >>