< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Koliko je sati?




OPIS BLOGA:thumbup

Cooooool, zabavan, zanimljiv, jednostavan....


myspace comments

myspace comments





Poruka za sve one koji su na mom blogu...wave


Myspace Message Generators

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Koliko vas je bilo na mom blogu...thumbup


Free Web Counter
Free Web Counter




SVAKAKO POSJETITE OVE BLOGOVE...

Nikola i ja
Nikola
Andrina
Dora
Mario
Matija
Dorotea



Moj rođendan...thumbup


Create yours at BlingyBlob.com!


Tko sam ja?

Ime: myspace comments

myspace comments

wave
Prezime: nije važnosmijeh
Razred: 6.thumbup
Naj prijatelji/ice: Nikola, Dora, Andrina, Lucija, Dorina, Nora....wink
Slušam: sve dobre pjesme...pjeva
Ne slušam: sve što je dosadnozijev
Volim: svoje prijatelje, ples, TV....yes
Ne volim: dosađivati se, dosadne ljude...nono
Klub za koji navijam: Rijekathumbuphrvatskawavewavewave
My MSN: andreaaa_807@hotmail.comwavewavewave




Free Music

Free Music



Free Music


Kakav je za tebe moj blog?
Najbolji od svih
Cooool
Sasvim OK
Jedna rijec je dovoljna - super
Ako nisi znala bolje - dobro je i ovako
Dosadan
Cista katastrofa
  
pollcode.com free polls

Najbolji film koji sam gledala je...

STEP UP 2

Taj sam film gledala u Cinestaru na rođendanu moje super, super frendice Lucije i film je stvarno coooool...
(evo neke slikice o njemu)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 28.06.2008.

Provjeri dal' ste stvoreni jedno za drugo!!!cerek


Myspace Love Calculator at WishAFriend.com

cereknutnaughtyburninmadcrypartythumbuppjevakisswavecerek



| CoMmEnTaRiChI (1) | PrInTaNjE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.