Me and my friends....

subota, 24.06.2006.

...::: NOGOMET I JA! :::...

Hy! Evo samo da vam se javim....Jučer su Jela i Nika bile kod mene pa smo nešto igrale na Jelin laptop i tako....uglavnom ja se ni danas neću moć ić kupat jer me još boli noga.(grozota) Danas moram ić na Cambridge(ja mislim da se tako piše). To vam je test iz engleskog jezika. Ima tri djela: pisanje i čitanje,slušanje,usmeno...ja imam najveću tremu od usmenog...(mama mia) još ću tamo morat šepat sa nogom (Bože,Bože). Evo sad malo o nogometu....uglavnom Jela me zarazila nogometom i nekim igračima.. sada su mi Kaka i C.Ronaldo preslatki i presavršeni...baš su zgodni.... Evo znam da mi je post kratak ali kad nemam ništa posebno za napisati. Evo vam neke slikice Kake i C.Ronalda...kisssss

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Zr nisu preslatki? Ha?

- 09:29 - Komentari (36) - Isprintaj - #