Me and my friends....

petak, 23.06.2006.

...::: MALO DA VAM SE JAVIM :::...

Hy! Evo vam se opet malo javljam jer nemam ništa posebno za radit. Jučer sam ionako pala na moru i sada me nešto boli noga i u povezu mi je tako da ne mogu puno hodat jer me boli. Mislim ljeto mi je počelo za "5". I tako sad neću moć ić na more ......Baš sam jučer na Jelinom blogu pročitala šta joj je jedna prijateljica napravila. A da bi stvar bila gora isto je napravila i meni. Uglavnom saznale smo (ja i Jelena) da nam frendica iza leđa govori da smo umišljene,da je ogovaramo,.... i tako me to živcira jer uvijek govori kako vole da joj svi kažu u facu šta misle a ona nikome ne govori....baš je bezobrazna...sada smo ja i jelena shvatile da ako je takva bila prema nama cijelo vrijeme možda čak nas nije smatrala pravim prijateljicama...ali eto! I tako smo se ja I Jela posvađale sa njom..i...Uglavnom Jelena me zarazila nogometom...bože moj..sad sam ovisna o njemu.. i mogu vam reć da i nije tako loš kao što sam mislila davno...Ali ipak je to moja Jela..i onda smo izgubili od Australije a baš smo dobro igrai...barem je Brazil pobijedia Japan (barem nešto)...i tako
bezveze...evo vam sada neke slikice

Evo najveća slika zato što mi je tako sladak a vama? Ovo je Tom iz Tokio Hotel...
Image Hosted by ImageShack.us

On mi je najljepši i z Hrvatske reprezentacije..Niko Kranjčar...
Image Hosted by ImageShack.us

I on mi je isto sladak. Kaka...
Image Hosted by ImageShack.us

Ima dobre trbušne mišiće...to je C.Ronaldo:
Image Hosted by ImageShack.us

On mi je isto sladak iako je pjevač....Jesse M.
Image Hosted by ImageShack.us

On je zgodan i popularan..David B...
Image Hosted by ImageShack.us

Isto su mi slatki Chris Richie iz Us5-a:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Eto to bi bilo sve od slika a evo i jedna pitalica:




- 09:04 - Komentari (61) - Isprintaj - #