X...DOBRODOŠLI NA MOJ BLOGACH!...X cool stuff
x...Linkachy...x
Blog.hr
BILLY TALENT

BLOGOVI KOJE ČITAM:
x...poznajem...x
x...5ra...x Zakoon cura...
x...Kike...x Moja Rodica!...
x...An@...x Frendica...
x...Angel Doll...x Blog Moje Sister...

x...AngelLove...x My stari...

BESPLATNI PREDLOŠCI

Pošalji Mi Mail(klikni na sliku)...
x...Pošalji Mi Mail...x
x...Ulogiraj Se U Svoj Blog...x


x...About Me...x

x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x...x

Billy Talent - Surrender Lyrics


Billy Talent - Surrender

She reads a book from across the street
Waiting for someone that she'll never meet
Talk over coffee for an hour or two
She wonders why I'm always in a good mood

Killing time before she struts her stuff
She needs support and I've become the crutch
She'll never know how much she means to me
I'd play the game but I'm the referee
[CHORUS]

(Surrender)
Every word, every thought, every sound
(Surrender)
Every touch, every smile, every frown
(Surrender)
All the pain we've endured until now
(Surrender)
All the hope that I lost you have found
(Surrender) Yourself to me
Even though I know what I'm looking for
She's got a brick wall behind her door
I'd travel time and confess to her
But I'm afraid she'd shoot the messenger

[CHORUS]

I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
This flower don't belong to me
Why can't she belong to me?

Every word, every thought, every sound

Every touch, every smile, every frown
All the pain we've endured until now
All the hope that I lost, you have found
[CHORUS]

(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask




cool stuff

x...Objavljeno: subota, 29.04.2006....x

UtKmIca,pORaZ...myspace layout


Upravo sam došla s utakmice! Izgubili smo protiv Lomomotive sa 3 razlike! Tako mi je žao,ali doslovce smo jači od njih! Danas nas nije poslužila sreća i izgubili smo! Bilo je 17:14. Zabila sam 4 gola! Nemam baš neku inspiraciju za napisati normalni post! Ustvari nemam nikakvu inspiraciju. Žao mi je ljudi! Jako sam umorna i idem si malo leći i odspavati! Možda kasnije nešto napišem i objavim sliku svog ipoda (za Đeka). Do tada vas pozdravljam! Ustvari stavit ću odmah sliku ipoda (da se toga više riješim)! O.k! Sad vas pozdravljam i želim vam ugodno posljepodne! Pussa! Bok! ...R E S P E C T... Hvala vam svima koji mi šaljete komentare!Pozdrav Tonkici!

Molim vas da posjetite ovaj blog i ostavite komentar girls sicret! Hvala!

iPod Nano (mali)
Image Hosted by ImageShack.us

- 14:45 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 72 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: srijeda, 26.04.2006....x

...problemi...škola...dosada... myspace layout



Hello! Prije negdje sat vremena sam došla iz škole. Naravno kao uvijek bilo je dosadno za poluditi!! zijev Prva dva sata imali smo engleski i ništa nismo radili, bilo je tako booring. Ali meni nije bilo dosadno jer sam ja cijelo vrijeme igrala zmiju na Đelininom(cura se zove Anđelina) mobu!! Bilo je baš zabavno sve dok me profa nije prozvala da odgovaram! Moja prva reakcija bila je:Oh, my God!!! Zašto ja?? A profesorica je rekla:Zato što moraš odgovarati, nemaš ocjenu! I onda sam naravno morala odgovarati!! mad Pitala me šta sve znam o New Yorku i neku lekciju Tv Reporter(TV Novinar), to sam sve znala i na kraju me pitala neke riječi ona kaže na hrvatskom ja joj prevesti na engleski! U tom trenutku zablokirao mi je mozak, sve sam zaboravila, pola riječi nisam znala! Ja završila s odgovaranjem i ja pitam: Koliko sam dobila,4?, ona kaže: Pet!! Ja gledam ono, super!! Poklonila mi je ocjenu!! Engleski skoro najbolje znam u svom razredu! Svake godine imam pet!!(sad se malo hvalim, hvala,hvala) Danas u pola šest imam trening!! Neeee!! Tako mi se zijev (spava)! Svaki dan se dižem u 7 ujutro! Sad bi se najrađe uvalila u svoj krevetac i prespavala cijeli tjedan! Ali na školinu sreću, moju nesreću nemogu!! Danas na tehničkom sam od dosade napisala pjesmicu! Zove se Moja Stabilka!(stabilka je rukometna tenisica, pjesmica je o rukometu) Pjesma je glupa na kvadrat!

Moja stabilka!

Tika-Taka oko pola 3, utakmicu imat ćemo mi,
znamo da su oni luzeri i da pobjedit ćemo ih!
Skok Šut, pucam na gol, golman kaže neće me srećaaaaaaaa!
Jer još trava nije nikla tamo gdje je stala moja stabilka!
Ojdada,ojdada,ojdada 4x
Mojaaaa,moja bilka (skraćenica od stabilka)

Koja glupa pjesma, zar ne ljudi??!

- 14:25 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 129 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: nedjelja, 23.04.2006....x

uTaKMiCa,ŠkOlA...

Bok! Upravo sam se vratila sa utakmice! Utakmica nam je počela u 8.45h! Igrali smo protiv Trnine! Nabušili smo ih! Oni su totalni luzeri!!!! Rezultat u prvom poluvremenu je bio 12:1, onda je ušla naša slabija postava i onda je na kraju bio 15:7! Jupii! Pobjedili smo! Danas mi dolazi sestra iz Labina! Nerado ovo govorim,ali mi je počela nedostajati! Danas se bore za sedmo mjesto! Baš šteta mogli su biti prvi! Mogli su,ali nisu! Sutra počinje škola!! Neeeeeeeeeeee! burninmadheadbangmadblablapuknucu Ja sam u jutarnjoj smjeni,NEEEEEEEEEEEEE!! BOK,LJUDI!!

- 11:38 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 45 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: četvrtak, 20.04.2006....x

dOBro jUTrO

DOBRO JUTRO!
Hello ljudi! Upravo sam se probudila i baš sam dobre volje. Danas nemam trening, slobodna sam kao ptičica. Pitam se ja: ''Kako ću danas provesti dan??!'' Kao svaki, biti cijeli dan na kompu i dosađivati se! Ha,ha,ha!!!! Totalno sam lud!! E, da moram se pohvaliti da mi je sestra danas u pola 8 otišla u Labin. Otišla je na Državno Prvensto u Rukometu. Četri dana je nema!! Jupiiii! Nadam se da će dobro proći i da će biti prvi. Još moram čitati Smogovce i nešto malo učiti!!! Oh, my Good!! Smogovci su sigurno najdosadnija knjiga na svijetu. Ma ja ću tu lektiru skinuti s interneta i ko Bog! To bi bilo sve! Pussa!!! wave mah

- 11:37 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 81 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: utorak, 18.04.2006....x

Hello!!

Hy People...
Napokon je prošao Uskrs!!! Meni je osobno u nedjelju i jučer bilo baš boooring!! U nedjelju sam išla u Crkvu na misu koja počinje u 9.30 sati i traje inače 1 sat, a ovaj put je trajala iscrpljujučih,pospanih, dosadnih jedan i pol satt! Za poluditi ljudi moji za poludit!! Jedva sam izdržala! A jučer sam cijeli dan bila na kompu! Ja ču se definitivno pretvoriti u tipkovnicu i miša!! Samo visim na kompu, tu i tamo nešto pojedem i tako... Nerado to govorim, ali se veselim današnjem treningu! Napokon neko društvo, napokon malo zabave! Danas imam trenig u 19 sati u našoj dvorani. Moram se malo pohvaliti naša dvorana je jedna od najljepših u Hrvatskoj!Moglo bi se čak reći najljepša u Hrvatskoj. No dobro dosta o tome, prebacimo se mi na blog. Moj blog zasad super napreduje. Dobivam puno,puno pozitivnih komentara, puno ljudi glasa na anketi da je blog super i ljudi mi hvale blog! Nekom će nažalost ovo izgledati koda sam se sad umislila, ne ljudi nisam samo sam se pohvalila! O.k. i ja sam malo,malo previše počela filozofirati. Do sljedećeg javljanja vas pozdravljam!! Pussa!

LJUDI MOLIM VAS DA POSJETITE OVAJ BLOG (Matea) I OSTAVITE KOMENTAR!!! PUNO VAM HVALA!

- 14:25 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 82 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: ponedjeljak, 17.04.2006....x

SVIMA ŽELIM...

Image Hosted by ImageShack.us

BY ANDRIJANA!

- 15:26 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 93 ] - x...Troši Boju...x - #

Pjesma Sreće...

MOLIM VAS DA JU PROČITATE...

AKO ŽELIŠ ZNATI ŠTO ZNAČI JEDNA GODINA PITAJ STUDENTA KOJI JE ZBOG JEDNOG ISPITA PAO.
ZA ZNAČENJE JEDNOG MJESECA PITAJ MAMU ČIJA JE BEBA DOŠLA NA SVIJET MJESEC DAN RANIJE.
ZA ZNAČENJE JEDNOG TJEDNA PITAJ IZDAVAČA TJEDNIKA.
ZA ZNAČENJE JEDNOG DANA PITAJ ZALJUBLJENE KOJI ČEKAJU DA SE VIDE.
ZA ZNAČENJE JEDNE MINUTE PITAJ NEKOGA KOME JE POBJEGAO VLAK, AUTOBUS ILI PAK AVION.
ZA ZNAČENJE JEDNE SEKUNDE PITAJ ONOGA KO JE PREŽIVIO NESREĆU.
ZA ZNAČENJE JEDNE STOTINKE SEKUNDE PITAJ ONOGA KOME JE NA OLIMPIJSKIM IGRAMA POBJEGLA ZLATNA MEDALJA.
VRIJEME NE ČEKA NIKOGA. ISKORISTI SVAKI TRENUTAK, KOJI IMAŠ, JER ON IMA VRIJEDNOST…
PODIJELI GA SA POSEBNIM LJUDIMA I ON ĆE BITI MAGIČAN.

- 15:20 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 0 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: petak, 14.04.2006....x

PUZLE..

Moj najdraži reper je...

- 15:16 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 2 ] - x...Troši Boju...x - #

Hi...

Bok ljudi!
Napokon sam se odlučila nešto napisati! Veliki je Petak i dosadno je! Samo se dosađujem i pomažem mami praviti kolače! Ona se baš jučer prehladila, pa naravno sve moram ja raditi! Upravo me zove da joj idem mljeti orahe! Neda mi se!!! Baš sam maloprije posjetila blog od Danijele Dvornik (opaljena), morate ga obavezno posjetiti blog je ne super, ne prekrasan nego fantastičan!( malo filozofiram,ha?)
Obavezno ga posjetite! Sve vas pozdravljam!! Pussa!
Hvala svima na lijepim komentarima, hvala vam što mi redovito čitate blog! Hvala, hvala!

- 13:19 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 30 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: četvrtak, 13.04.2006....x

blog layouts

blog layouts


- 22:52 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 107 ] - x...Troši Boju...x - #

mUDre ŠkOLsKE IzJaVE...

Učenici: Naši su robovi
Imenik: Osmrtnica
Petica: Rijetko veselje
Kulja: Trenutna smrt
Trojka: Ne baš zlatna sredina
Zvono(za kraj): Isus spasitelj
Zvono(za početak): Početak kraja,propasti
Zadaća: Horor koji nosiš doma
Slobodni sat: Kratko spasenje
Odmor: Spas za nas

Sada se samo upitajte, dali je ovo istina?
Komentirajte!

- 22:29 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 4 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: utorak, 11.04.2006....x

BoK LjUDi



Fore:

* Da ja imam lice ko ti, ja bi tužila roditelje!

* Tvoja kuća je tako mala, da jambo pizzu moraš jesti u dvorištu!


Pitalice:

1. Avion se sruši na Hrvatsko-Bosanskoj granici, gdje češ pokopati ranjenike?

2.Sin ubije oca i dođe na sud, sudac kaže: Ja nemogu optužiti svoga sina!. Tko je sudac?

3.Što piše na kovanici od 10 kuna?

4.Čovjek počini samoubojstvo, dođu dvije žene na sud, jedna ima potpuno bijelu haljinu, a druga ima krvavu mrlju na haljini. Koja ga je ubila?

5. Koliko rođendana na godinu ima majka troje djece?

6.Ja sam ti sin, ti mi nisi otac. Što si mi ti?

7.Ako pijetao snene jaje na Hrvatsko-Srpskoj granici, čije je to jaje?

8.Letiš u avionu i gledaš dolje, vidiš žutog i zelenog slona. Kojeg bolje vidiš?

Odgovori:
1.Ranjenici su živi.
2.Majka.
3.Kovanica od 10 kuna ne postoji.
4.Čovjek se sam ubio.
5.Pa samo svoj!
6.Majka.
7.Pijetao ne nese jaja.
8.Ne postoji žuti i zeleni slon!

- 13:37 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 0 ] - x...Troši Boju...x - #

PoZDraV




Hi…
Danas mi je užasan dan!!! Imali smo danas blok sat matiše, blok sat fizike, tjelesni i zemljopis! Užas! 4 sata morali smo trpjeti metalca (Đereka)! I iz fizike smo dobili testove, bolje da ne znate koliko sam dobila! Imam podočnjake do poda, cijeli dan sam na blogu i pred televizijom! Još moram čitati glupe Smogovce, posudila sam knjigu na početku trećeg mjeseca i još ju nisam vratila, rok mi je bio 29.03.2006. Usto ju nisam ni počela čitati, stoji na polici i skuplja prašinu! Još samo sutra i gotova škola! (moš mislit). BOKIĆ!

- 13:35 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 2 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: ponedjeljak, 10.04.2006....x

dOSadNa ŠKoLa

Evo upravo sam došla iz škole, jedva sam izdržala! Danas smo imali prvi sat matišu (prof. je metalac), drugi sat Ingliš (engleski)(prof. živčanjača koja ne zna odžati sat), treći sat Vjerić (časna je dosadna, oprosti Bože), četvrti sat glazbeni (prof. je pedofil, mrzim ga), i peti i šesti hrvatski (najdosadniji predmet ikad, prof. je glupa na kvadrat)! Oprosti Bože što ovako vrijeđam profesore, ali kaj se može kad su svi dosadni! Jedini dobar profesor je metalac(zove se Bosiljko Đerek), on je naš razrednik, predaje nam matišu i fiziku, ponekad zna biti naporan, ali kao profesor je super uvijek nam poklanja ocijene. To bi bilo sve od mene za danas! P.S.-Jučer smo prvu utakmicu protiv Lokomotive izgubili s jednim golom razlike bilo je 19:18, a drugu protiv Trešnjevke smo dobili bilo je 23:27! Bok! PUSsA!

- 13:43 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 0 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: nedjelja, 09.04.2006....x

DoSAdA

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Bilo je i vrijeme da nešto napišem. Po cijele dane se dosađujem i ništa ne radim. Danas imam dvije vrlo važne utakmice. Prvu protiv Lokomotive, a drugu protiv Trešnjevke. Lokomotiva je jaka pa neznam oćemo li pobjediti, a Trešnjevka je slabić. Trešnjevka je na tablici iza nas, nju ćemo sigurno pobijediti. Naša trenerica Anita, je na putu pa ćemo imati zamjenu tenera Plašića. Sutra ujutro u školu!! Oh ,Bože!
Hvala Bogu da škola traje samo do srijede,a onda praznici iz snova. Dva tjedna slobode, zabave i ludosti(mislim u pozitivnom smislu). Samo se sam molim Bogu da pobjedimo obadvije utakmice, do sljedećeg javljana hvala na pozornosti i doviđenja! Pusa, Ciao!!(oprostite ljudi fakat neznam kaj bi pisala pa pričam o svom životu, koda to vas zanima wave )

- 11:39 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 3 ] - x...Troši Boju...x - #

x...Objavljeno: srijeda, 05.04.2006....x

wavebOk LjUDi

Dugo nisam pisala, pa sam odlučila sada! Ja sa rukometašica, treniram rukomet 3 i pol godine, igram desno krilo. Volim gledati TV, igrati kompjuter i tako... U zadnje vrijeme mi je u životu krenulo, dobivam dobre ocjene, na utakmici zabijem najmanje 5 golova i tako... Imam jako puno frendica i frendova, svi su ludi i otkvačeni. Naj frendice su mi Antea i Martina. Volim se družiti, rolati...Bok!!

- 10:35 - x...Izjavi Koju Pametnu...x [ Komentari---> 3 ] - x...Troši Boju...x - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

x..About Blogach..x
x...My Stuff...x
Desing By: Andrij@n@
Copyright © 2006/2007