< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pogledajte sami!


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neš o meni...

Ja sam Ivana imam 13g
slušam the pussy cat dolls,
shakiru,malo britney,avril,beyonce,rihannu,i kelly clarkson,r.h.c.p,gunse...i tak...

volim... mrzim...

-društvo
-plesati
-pjevati
-more
-pizzu
-katarinu
-dečke
-smijeh
-zabavu
-blagdane
-dinija
-otkačenost
-.................
-sport
-janicu kostelić



mrzim...

-umišljenost
-sramežljivost
-grah
-matematiku
-šoštarića
-odvajanje od društva
-bolesti
-čistiti
-sramotu
-nastavnike
-zapovjedanje
to sam ja...

srijeda, 11.04.2007.

ej ljudeki moji...wave
jako sam ponosna na vas....deadpartyparty
pitate se zašto?naughty
pa evo objašnjenja:zato što mi toliko chitate blog...eek
hvala vam svima punooo..greedygreedythumbup
zamolila bih vas za dvije malene usluge...thumbup
evo prva je:molim vas recite mi jel dobar ovaj dizajn ili da ga promijenim(iskreno)neću se ljutit...
evo a drugo je:molim vas da mi pomognete u obaranju rekorda...
htjela bih prikupit 250 komentara....njami
ja znam da uz vas i s vama to mogu..i da znate to bi mi punooo značilooo...greedygreedythumbup
zato vas molim ostavljajte čim više komentara i ne brinite se jer ja ću vam ih vratit (možda ne svima odmah ali ću ih vratit...)yes
evo tnx vam unaprijed pravi ste komentatori i frendovi....hehehenut
pozdrav svima koji komentiraju moj blog i svim mojim frendama....smijeh
kissam vas sve po redu...kisskisskiss
pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa....wavemahwavemah
naša snježna kraljevna...
[url=http://imageshack.us][/url

- 12:06 - Komentari (546) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.