AJME LJUDI - cool kety je zar ne... - Blog.hr

Slikice





glitter-graphics.com


Free Music

Free Music



Free Music









  rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

LINKOVI

slikice:)
Maja
Petra i Vita
Petra
maja-vrlo poučno

O MENI

IME:Katarina
PREZIME:slabo pamčenje
GODINE:13
ŽIVI:okolica Samobora
FRENDOVI:Maja,Petra,Vita,Viki
i svi iz razreda...

PRAVILA

1.Dobrodosli na moj blog
2.Pročitaj svaki post!
3.Prodi kroz bokseve!
4.Ne seri po blogu
5.Nevracam tocni broj komova(ili vis ili manje)
6.Necu vracat komentare ako brojis ili nesto slicno npr.1,2,3...
7.Ako mi je tvoj blog naj stavljam te u linkove ako sam te stavila u linkove
bio bi i red da ti mene stavis

8.Javi za svaki novi post
9.moj pozdrav kao bay ili nekaj slicno je xxx
10.Svrati oped
NE KRSI PRAVILA!!!!!








































srijeda, 10.09.2008.

AJME LJUDI

hy ni danas nist zabavno(normalno kada nisam jos bila u skoli)yesdanas se vraca moja zabava možda nadamse da da Maja kadaces vise izbricati virus..
Jucer nismo imali matematiki jer je bila sjednica i dala nam je tonu zadace bang jos je nisam napravila...e da bila je sjednica o kucnom redu sada ce mo najebat zbog papuca nut iso lik mrzim sjednice pa kad nesto odluce onda nas maltretiraju...Ja i Petra smo oped jeli ali ovaj put po povjesti bili su keksi zdrobljeninjamipa smo napravili zmrvljeni svinjac pa smo to sutali u stranu pa kak mi sjedimo u zadnjoj klupi a ovi ispred nas Viki i Seba ja da pogurnem mrve u stranu ja pogurnem i sebu u stranu lolyes
Evo nekoliko novosti iz svjeta:
smrc zaomi je
jesteli gledali???
target=_blank>Biba
Ima jos toga puno ali sada gledajte ovo:SMAK SVJETA
a mama lol



| komentiraj! (61) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.