Hy people - cool kety je zar ne... - Blog.hr

Slikice





glitter-graphics.com


Free Music

Free Music



Free Music









  rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

LINKOVI

slikice:)
Maja
Petra i Vita
Petra
maja-vrlo poučno

O MENI

IME:Katarina
PREZIME:slabo pamčenje
GODINE:13
ŽIVI:okolica Samobora
FRENDOVI:Maja,Petra,Vita,Viki
i svi iz razreda...

PRAVILA

1.Dobrodosli na moj blog
2.Pročitaj svaki post!
3.Prodi kroz bokseve!
4.Ne seri po blogu
5.Nevracam tocni broj komova(ili vis ili manje)
6.Necu vracat komentare ako brojis ili nesto slicno npr.1,2,3...
7.Ako mi je tvoj blog naj stavljam te u linkove ako sam te stavila u linkove
bio bi i red da ti mene stavis

8.Javi za svaki novi post
9.moj pozdrav kao bay ili nekaj slicno je xxx
10.Svrati oped
NE KRSI PRAVILA!!!!!








































ponedjeljak, 08.09.2008.

Hy people

Ah oped novi blog....
Napočetku kao i uvjek nema inspirazije...
Ma dans mi je užas dancry...jer je Maja bolesnacryajme pa UŽAS kako je dosadno bez nje u skoli najvjerovatnije se sutra vracazujopozz Maji brzo mi ozdraviyes
Kako je danas dosadno ma......
Jedino je bilo zanimljivo malkiceeeeee pod biologijom kada smo jeli jafa keksnjami(ja i petra)
a ostatak uzas....da stavim neki video????hmmm ma bum stavicu video
e po slikama i svemu tome neki pomisle da sam emo ja nisam emo samo su mi te slikie forayes
Evo video:

ma kaj da jos kazem mahkomajte komajte puno puno...



| komentiraj! (38) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.