Feces The King of Jungle

utorak, 11.01.2005.

n.p. Tori Amos - enjoy the silence

eo nis..iskreno nemam pojma sto pisat vise..uvijek sama sa sobom imam masu toga sto zelim izreci nekim ljudima..sebi ..i svima..nja. moj mozak..

ja s faxa..sad sam kod seke i tako.. bas mi je good..nema staraca..da me tlace..i tako..
inace..?
pa sve po starom..idem na fax..ucim..sad imam 2 ispita u 2. mj..pa sam njah.

n.p. Britney - Breathe on Me

ono.. Image Hosted by ImageShack.us
mislim..aaarrrggghhhh!!!!!


i tako..

sms-ala se s glavom.. Image Hosted by ImageShack.us
ja njega hocu.
opet cu morat biti malo losa.. Image Hosted by ImageShack.us
sta cu..
"..and thats the way the cookie crumbles.."

e da, ideeeem na BORDANJEEEE!!! juhu!! tako sam hepi i jedva cekam da slomim neku nogu il sl i da osjetim maaasu adrenalina i sveee!!
e da, i 28.1. jest u Zg jungle, dnb i dolaze dj-i iz UK, Jamajkeee i sveee i ja ideeeem!!!

i tako..

poso ide vrlo dobro..i evo ovo jest raspored za 1.mj

PON- projekcije filmova, toons-a i sl

UTO- nu metal i heavy metal projekcije

SRI & CET
- ostale projekcije DVD izdanja ( R.E.M., Led Zeppelin, The Clash i ostalo..)

PET- reprize

SUB (meni najdraze)Image Hosted by ImageShack.us
- hip-hop, dnb vecer uz projekcije X-sports ->skate, boarding, role..Image Hosted by ImageShack.us

a u Club-u Tocka jest ovaj petak 5. Evil Disco i nadajmo se jos boljoj mjuzici i sve super .

slikice cu later stavit..
idem jos iskoristavat dan..i bit u sedmom nebu.. Image Hosted by ImageShack.us



<< Arhiva >>