Feces The King of Jungle

četvrtak, 09.12.2004.

nesto

eo cekam jos 20min pa mi ispitic pocinje..citala sam nesto, al iskreno nista vise neznam..doci cu, sjest za neku osamljenu stolicu i tragicno gledati sjajan reciklirani papir na kockice na kojem ce bit jedino moje ime napisano, sa smjerom i sifrom..zaboravih redne br. pitanja..da..super.
neznam nis to je elasticna potraznja..nisam ucila i to je to..bas si u zadnje vrijeme mislim zasto sam upisala tako dosadan fax..ti gledas knjizurinu i vidis neko sivilo i odjednom se pogledas u ogledalo i faca ti visi poput brezinih grana. i ono malo talenta, maste i ambicija ti genocidira i postanes suhi sezamov stapic i cekas ..nesto.
nja..
danas sam radila..3 ili 4 racuna sam napravila..i opet ona mjadahna ekipa s alc mi najveci promet napravila..lol
dosli su cak neki stariji..a ono mojih god, mozda cak i stariji..pili makjate i igrali briskulu zakon. ovako.
uvalila sam se u fotelju, citala osnove i slusala ratm..tananatatanatananata..treba skakat!
nis idem si zauzet neko nice mjestasce.
ajde bok, vidimo se.

<< Arhiva >>