Feces The King of Jungle

utorak, 02.11.2004.

van helsing..i vrenje

ma film mi je zakon! efekti su genijalni i uzasno stvarni..vamp tete su slin..kad im se krila pretvore u haljine ../ vukodlak i siljasti zubi opcenito ../ i sve..jedino mi dosta toga nedostaje u samoj prici..ono nis, tip je izgubio pamcenje pa su ga redovcini nasli i rekli da je bogom poslan..ubija zlikovce..i na kraju mu grof drakula :slin: kaze da ce mu opsvjezit pamcenje..ja si mislim sigurno su neka braca il sl..i reko grof "ti si mene ubijo" pa je siroti posto vamp lord..vamp djecica su preljigavo i bolesno izgledala..nesto kao elijen..bilo je napeto ./

idem ja kupit karte i vidim kako si mozes izabrat sjediste..ja sva hepi mislim si kako cu to razglasit..kao ono gud njuz..a frend kaze da je to vec tako masu vremena :/ NJ! to samo govori da sam ja zaista bila u iluzionom stanju od 5mj dok ucih za ispite..pa nemres bit bas..ono..bla..
nekad sam znala ic ful cesto u kino..pon..cesto i sama..meni nije bed..neznam zasto je ljudima glupo ic sam..:nah:

enivejz, danas sam c-i-j-e-l-i faking dan na faxu..crknuta sam al bilo je tako dobro..tip iz makroekonomije je zakon! smijesan visoki man. pricao je o ljudima koji jedu strojeve i investicijama ../ onda smo imali zanimljiv graf zvan "prica o dva otoka"..kao bila dva otoka i oboje su imali isti saldo..bahahaha..
teta iz racuna je bas oke..sve mi se vratilo iz srednje..ajd barem nesto..znaci ipak je nesto zaljepljeno u tim mozdanim stanicama..:mislimsi:

onda idosmo njokic i ja u bard gdje smo hvalili kofeinsku izlucinu i dobili od dobrog kelnera crni balon na guiness whey 8)..zakon.
na predavanju->mikroek. nas bilo..tocno 13 ako me zbrajanje dobro sluzi..da..prof nam je jedva ispredavala jer nas je bilo malo..al ja sam ljuta na to..rekla zena da dodemo sljedeci put na ono u 2pm..kuis al meni to ne odgovara..zar joj nije bolje kad je manje rulje..?? onda joj se mogu uvlacit u guzicu..napokon sam uspostavila aj kontakt..nj. :/
..nemas pojma kako je zakon kad pratis predavanje..da..mi, rh, kao zemlja u tranziciji se drzimo sasvim oke s obzirom na idiote u vladi i br utjecajnih ekonomista, malobrojnih u vladi..ako ih uopce ima..slo rastura..njihov ifs je zreo..mali al im sluzi..znam, ne kuis nista..boli me briga.umri.

evo zvoni tel..nadam se da me niko ne trazi jer mi se ne da komunicirat..

e jucer..ma..ne da mi se..samo cu reci.."govno smrdi..a jos kad je glupo..ma pih"
baku neka baba treba..

seki :* jer je zakon!

ovaj vikend..mislim da ce bit sub..igrat ce se risk..hopefully..big dedi i ja smo za sad u igri..kad ostali idu vanka..sasjeci cu ga..opet cemo se borit za daleki istok il ukrajicu..tzv. kurva ..bahhahaaa prejako..
moramo jos ekipe namuljat..da ima vise krvi..vise krvi, vise adrenalina..../
u zadnje vrijeme ful imam paranoju od glave i slijepog crijeva..da..
mislim da je to od umora..cula sam da je netko umro od umora..
ajme bahaaahahababababhaahahahaha ovo je ful smijesno..ma ne, nesto sam se sjetila..ajooOOj pa dobro..

n.p. coal chamber-loco ../ skokic..feels like skaking in d tocka


evo peku me oci..idem ja tonut u san..sanjat neke insejnarije..:jaidem:

"ne kopaj nos, jedi meso"


<< Arhiva >>