Feces The King of Jungle

utorak, 26.10.2004.

duuug dan :)

a nis..ma nis..
cijeli sam dan na faxu..bilo je ful oke..na makroekonomiji sam umirala od smijeha..kolega je valjao gluposti ko i uvijek slava mu svevisnja!!ja sam crtala povrce u biljeznici i umirala od smijeha..nacrtala sam kupus ahahaha..mutiranu mrkvu bahahaha..cili "fontanjeros" (iz argentine) bahahaha ..broskvu bahaha..i vrlo neuspijeli crtez kalasnjikova koji je trebao asocirat na cesnjak kao cesnjakov bahahah pa je kolega reko da izgleda ko mutirano musko spolovilo i ja sam umrla od smijeha bahhahaa kao koza mosnji (jaja) se opusti i mozes letjeti..sto su punija to vise letis..ajme umrla sam na to..a onaj prof je isto smijesan..ajme da i mr. kupusic..i to me je ubilo..oke reci ces O_o ali da meni je manje vise sve glupo smijesno..znam. imat cu bore i bit cu ruzna..al oci ce mi uvijek bit vesele..ako me manijalakni ubojica razreze celjust nikad nece moc rec smijala se od uha do uha..jer...nece bit fora..

i tako..opet sanjah glavu..:/ ajme ja cu umrijet ili od smijeha ili od jada :/
to se ne smije htjeti..to je ko jabuka u edenu..e da je eva uzela bananu ne bismo danas umirali..ali ne, ona je morala htjeti vrazju jabuku! dabome da vrazju!!

ma dobro..proci ce me %

sytra vec pocinje vikend vuuhuu!! sutra slusat "the cure" i gledat njihov dvd whey!..cet..necu nista reci..:twisted:..u pet je moj omiljeni dnb..samo se nadam da ce bit ono pravo sa masu zakon zvukova i sl..skokic, skokic..sub..mlado meso? ma ne..a ned halo vin i gg generation jea!! opet skokic, skokic..:ole: :klap: skakanja nikad dosta!!

eto tako, sretna sam! subidubi je je je!! :))

e da otkrila sam zakon bircic kod faxa..malen prostoric..bijela kava u najvecoj sholji koju sam drzala ko kriglu @_@ oo daa!! a imaju i dju box :mrgreen:

i tako..

<< Arhiva >>