Feces The King of Jungle

srijeda, 20.10.2004.

i am joe's fucked up head...i am joe's aching throat...

my eye
ono kad su organi bili sjebanitis..e pa to je bila temp koja ih je ukuhavala..yep, temp me dere..nema milosti..nemrem pricat zbog grla jer je nateceno, boli..i jedino sto mogu jest skvicit..:/
to je sve zato jer mi majcica moja draga nije htjela lupit strepsils dan prije :ljutimse: dala mi neko sranje..zato sam joj onako natecena i ljuta od bolesti rekla da me ne zanima kako i koliko al samo nek mi nabavi strepsils..i jest..C! najbolje da nije..
i nis..pijem cajeve..to je jos oke..al stalno mi se vrti..vise neznam ni koji je dan (nis novo al intenzivnije:/)..doma je taakoooo dooooosaaaaaaadnooooo!!!! izbost cu nekog vilicom...i sad ovaj nos...curi gamad jedna ljigava..i daa, toalet vodam sa sobom jerbo maramice softis nemaju toliku izdrzljivost za ovu mutiranu sluz..:/
rekla sam mami da mi kupi droge jer moram na fax i moram an iz kuce..i nemrem podnijet interijer...kupila je majka sve..cak i limune..pa ga srcem ko manijakalni psihopat dok grize vrat svojoj zrtvi..ma da, sve sam potrpala u sebe..sumece, obicne, male/velike..cak mi je seka kupila neke vitamine od jagode..(jojhi osopnut ceme al nema beda stari)..

e u pon je dan bio dobar..imah 2 predavanja..pa poslije odnesoh papire za crtanje morgani a ujedno se nadoh s njokicem (aww) pa otidosmo na kavu..oso je s nama i chino i predlozio Palach (slava mu velika)..inace, Palach je mjesto s najboljom pozicijom u gradu i najprostorom..i nekad je ono bilo pojam izlaska i svakakvih kulturnih dogadanja...recimo da je imao svoju krizu...ajd nadamo se brzom oporavku..jer evo, vec je kava bolje..->Barocco..:))
bili smo tamo masu vremena..i bilo je ful zanimljivo..pricali smo totalno o svemu i chino je oke djecarac (19 leti)..poslije smo se njok i ja kidali OPET (i nikad necemo stat) po korzu..i tako..../

neznam..vrti mi se ko na senjskom kolu..boli me glava..jao..

e da, jucer je moja baka izjavila da joj se prikazo bog kroz goruce grmlje ko mojsiju..pa je bila sretna..jea. ako ju to usrcuje...:IJOJ: my lovely normal family aw.

ej pa da, naravno idemo opet na gg generation evil disco can't wait!!!!!! (skakanje)
ajme pa ja danas necu na The Cure party (ili je Nick Cave)..al svejedno..ajme sad sam invalid..:placem:

fala svemu na kompu i mob gdje se moze komunicirati sa svijetom :placem:
evo sve zdravo i protiv virusa locem i jedem iako mi se ujedno i riga..al mora mi to proci..SAD :placem:

nis idem si spravit caja s limunima :/

<< Arhiva >>