Feces The King of Jungle

utorak, 21.09.2004.

LESINA

nis..danas ujutro sam bila na istrukcijama iz stat. i bilo je kul..ponovila sam jos doma i sve kuzim!:) sve oki..instruktor je najjaci tip koji mi davao instr...kod njega sam inace isla i na matis..govorim mu kako ce mi opet trebati za 2mj za matis..kaze "e mala ja sam ti ko grobar..ne mozes me se rjesiti" bahahhaaa..psovka mu svaka druga, ali ne ono "jebem ti" il sl..nego..ne, on moze napisat svoj slang rjecnik ../
izgleda da cu prije proci ovu stat koju cu ucit mozda tjedan dana, a ovu poslovnu..:/ cu;la sam da je zena corava i da cu past..super..ma flegma me so..x_x
majka je opet napravila savrsen rucak..joj da..bahahaha..nesto pricamo, i ja se nesto zamislila i pocnem joj nesto pricat i stanem..ona pita sta sam mislila reci...ja "ma nis samo mi nesto palo na pamet"..a ona dode uhvati me za vrat "ajde brzo, reci sta si mislla reci!!reci, reci.." i kida se od smijeha..O_o..umrla sam!!!bahaha...onaj ludacki smijeh../ ma zakon je!!
seka sutra ima nekakvu reprezentaciju..big miting..pa je luuuda..al sam joj dosla u sobu i rekla da je zakon i da ona to rastura i da ce tamo kikat es!!!..vidjela sam joj smjeskic..he,he..:))
ma svima nedostaju pohvale..:))
joj ucim ja i nesto mi je ful pocelo smrditi po lesini..mislim si kako je doso neki stakor umrijet u moj sobicak..ko sto je najveci skakavac krka ovo ljeto doso na moj krevet umrijet..nasla sam ga izdahnutih pluca ispod jastuka, a ujutro je bio ziv..a tu noc je boravio na mojoj nozi pa sam se usrala i otilsa spavat u dnevni..da..zivotinje dolaze kod mene umrijet..a ne samo to..ja imam dar da stalno vidjam mrtve zivotinje po cesti, u okrajcima i sl..jea..sta d amislim o sobi..@_@
uglavnom, smrad mi je vec poceo peci okice pa sam otvorila grilje i tada sam ugledala brdo prasine koja me prestrasila jer u takvom ja okruzenju ucim, pa sam isla po moj usisisvac kojeg sam vodala po sobici i sve deta;ljno usisala i sve je lijepo mirisalo.awwwwww!!ni glasa, ni smrada od lesa..njahic..al nesto je sigurno mrtvo!!
idem opet ucit..sad majka dolazi pisat tati mail..
i opet....danasnji dan je savrsen..najbolje je kad puse onako divan vjetar i ne vidis nis od kose..../



- 17:24 - Komentari (12) - Isprintaj - #
• S obzirom da ti životinje umiru, nemoj kupiti kućnog ljubimca. Drži se ti usisavača. Možeš ga šetati kako hoćeš, ne moraš ga hraniti ni kupati, nikad te ne gnjevi... ma idealno! Samo ga tu i tamo moraš isprazniti.... =o) Šalim se naravno. Uživaj u danu i čistoći svoje sobe! ;o) (eta 07.09.2004. 17:49)
• je,ali vani mora biti toplo,a vjetric prohladan..kad je vjetar topal,osjecam se kao da netko pisha po men if ju nou vat aj min...nda... (ReSpEcT My AuThOrItA! 07.09.2004. 17:49)
• rasturi statistiku (glupost 07.09.2004. 18:01)
• ej malo mijenjaj razmak komentara,baš mi se mute nekako .) (passenger 07.09.2004. 18:59)
• bez brige, tepam ja svom usisivacu..zove se milevoj!:) jedva cekam zimu i zimski vjetar jea.. @glupost-> fala!:) (keksic 07.09.2004. 19:01)
• tko zna sto ti je popapao usisivac? (Prozac 07.09.2004. 20:14)
• milevoj? je ga ti uopce volis? :-) prozac you see my point, don't you? :-) (Mr.Piton 07.09.2004. 21:29)
• ideš ti možda kod Gemića??? (mudri 07.09.2004. 21:41)
• indeed i do...VacuumCleaner abusement...a što ti je brižan napravio da ga zoveš milevoj?:))) (Prozac 07.09.2004. 22:43)
• ja mrzim usisavat! i moj ususavac nema ime jer ga ne volim :< i mrzim zivinu koja ti se skuplja u sobi ujesen jer im je vani zima, sva sreca da je bog stvorio mrezicu za insekte... (Morgana le Fay 08.09.2004. 01:38)
• @mudri->bahahahaha!!pa tip je poznat!!gemic it is!! milevoj je svasta posiso u sobi i okolici...on je hrabar!samo sto je retardiran pa ga sama moram vodat ko kuci, al oke..nije bed.. (keksic 08.09.2004. 10:00)
• @morgana->kod mene mrezice ne pomazu..insekti koji su u me su vjerojatno mutiraju pa sigurno probijaju zidove i sl..moj usisi milevoj je dobar..mislim da ga volim..al potajice..iako ga necu vise voljeti kad ne bude funkcionirao.. (keksic 08.09.2004. 10:06)

<< Arhiva >>