cooharica

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Volim kuhati i mislim da bi svi trebali kuhati, jer je kuhanje super.
Kuhati i pojesti :D

da da pojesti :D:D:D

buuahahahaha

Moji najbolji linkovi
Gastronaut.hr
Coolinarika.com
Naucite plesati salsu

Arhiva recepata
Gljive guide
Krema od vrganja
Riza na pari
Piletina u vinu
Zapeceno punjeno povrce
Tikvice na cooharev način

13.12.2005., utorak

matemtika drugi dio

Dosao je i taj dan. Ponedjeljak, dan za usmeni iz matematike.

U 12 sam se nacrtao na faksu kako je profesor i rekao. Posto je obicaj da usmeni nikada ne pocne na vrijeme tako nije niti ovaj. Dosao je oko 12 i 15 i rekao: Ja moram, ..moram ici na...dodjem za 30 min :D
Sto u njegovom slucaju znaci 1h, pa je tako i bilo.

Oko 13:15 se profesor pojavio i krenusmo prema predavaoni gdje ce nas resetati. Prvo se rjesavao nizih matematika pa smo opet malo cekali jer je bio jedan kolega sa elementarne matematike.
Faca je dobila 4 :D

I onda smo dosli mi na red. Dvije kolegice i ja.
Neznam zasto, ali ja sam bio prvi. Uzas! Mrzim biti prvi i zadnji. Mislim da su to najgore pozicije. Ali whatever. Dosao sam do ploce, miran, sa kako sam jos uvijek mislio da baratam dovoljnom kolicinom znanja za labuda :D i onda je postavio pitanje.

Profesor: Recite mi metode integriranje
Ja: (a u kurac)

u tom trenutku je nastala blokada. Znam da to znam jer sam samo na tome i prosao pismeni ispit. Samo sam integrale i znao i bilo je dovoljno za 2. Ali nisam se mogao bas nicega sjetiti. Nicega! Poludio sam. Nakon 2 do 3 min razmisljnja :D bubnem ja

Ja: metoda za integriranje racionalne funkcije je..f(x) = P(x)/Q(x)
Profesor: sta su P i Q
Ja: polinomi
Profesor: dobro dajte mi to sve rjesite na primjeru i integrirajte f(x)=(x+1)/(x^2+3)dx
Ja: ... ... ... :D ... .... .... profesore ja sam se zblokirao
Profesor: kako mislite?
Ja: rjesio sam ovakvih zadataka na stotine prije ispita i sada ga ne znam rjesiti...ne znam vise nista
Profesor: gledajte kolega. Ne padam vam ja na te fore osim ako mi kazete sada da ne znate izaci iz Zagreba i da trebate pomoc, onda cu misliti ili dobro glumi ili govori istinu
Ja: znam da zvuci cudno, ali stvarno sam se zblokirao, a posto ovo nema smilsla, mislim da je najbolje da ja dodjem drugi put
Profesor: kako mislite drugi put. Imali ste vec tjedan dana da naucite?
Ja: ma ne. Drugi put u drugom mjesecu, a sad mi pisite pad.
Profesor: ajde recimo da vam povjerujem, dali mislite da se mozete odblokirati za 7 dana, znaci ponovno do pondjeljka?
Ja: Da
Profesor: sigurno?
Ja: Da! 100%
Profesor: onda kolega vidimo se u ponedjeljak u 12

uzimam index i odlazim van sa laganim osmjehom na licu :D

Ja: dovidjenja
Profesor: (duboki uzdah, klimanje glavom) dovidenja!

sto je najgluplje od svega, stvarno sam se zablokirao i tek kada sam dosao doma sam se sjetio svih metoda, ali tada je vec bilo kasno.
Moram priznati da mi se ovo nije nikada dogodilo u zivotu i kad god bi to cuo od nekog bilo bi mi smjesno :D ali eto. Sada znam da je i to moguce :D

pa stoga dragi bloze...ucim i vidimo se u ponedjeljak, a mozda i prije, ali stvrano mozda jer cu se okrenuti mucenju :D dok ovo ne prodje...tu mač in stejk
- 01:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>