cooharica

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Volim kuhati i mislim da bi svi trebali kuhati, jer je kuhanje super.
Kuhati i pojesti :D

da da pojesti :D:D:D

buuahahahaha

Moji najbolji linkovi
Gastronaut.hr
Coolinarika.com
Naucite plesati salsu

Arhiva recepata
Gljive guide
Krema od vrganja
Riza na pari
Piletina u vinu
Zapeceno punjeno povrce
Tikvice na cooharev način

23.11.2005., srijeda

zima, zima, zima

Konacno je pao prvi snjeg u Zagrebu :D
Mislio, pao je on i prije ali to se ne broji jer me tek danas usi bole od hladnoce.

Uspio sam poloziti dva predmeta :D...jupii mee :D. Matematiku 3 i 4 i obje sa dovoljan (2) i uopce me nije briga, samo da sam sto prije gotov.
Ne patim bas previse na ocjene.

A sto se tice rucka danas je bila piletina sa pire krumpirom :D
Standardno jelo, ali opet malo posebno jer je piletina prvo malo zapecena, pa zakuhana zajedno sa malo vina i svjezom paprikom koja daje umaku super aromu.
Ali nemorate stati na ovom. Slobodno dodjte malo npr. sampinjona, male male glavice luka, kockice mrkve, one male rajcice bez koze iz konzerve, sto god vam padne pod ruku, a mislite da bi se super uklopilo...samo kombinirajte i uvijek isprobavajte nesto novo. Tako ce vam svako jelo biti drukcije, pa makar se uvijek sastojalo od istih osnovnih sastojaka.
Kuhanje nema granica!!!

E kada vec nema plesa, idem onda na pivu. Piva po zimi :D pa to je jos bolje nego po ljeti. Nema mi draze stvari :)..pivo i liga prvaka, da ne pomilse ljudi kakav je ovo decko. Kuha i plese :DD...volim ja i pivo i pogledati tekmu...da bas ne odskacem od stereotipa, previse :DDD

pozdrav

Dodatak!!
Ah sto je piva dobro sjela :D...samo zima je i puse hladan, hladan vjetar....predivno :DDD

- 19:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>