OK...a kaj Ti tu radiš?

srijeda, 25.01.2006.

PROPALA KARIJERA


Moj talent...propao u vodu. Izgubio sam onu duhovitost... ali...našao sam i uzrok...moja mama. Zabranila je meni i sestri da se nacugavamo...doma...u kući našoj mislim...

Naime, na katu postoji bar sa puno cuge...mislim postojao je bar sa puno cuge, danas su u njemu tri flaše- GP,q-pack i žali Bože spomena domaća rakija koju nitko ne mre pit jer nam ciroza jetre nije još tolko uznapredovala... al sve je one fine stvari popila, naša dežurna cugerica baka Slavica koja je by the way pala s lojtre visine pol sata na trgu dok se penjala na štagalj po kobasice...nego enivej bar se našu baku za cuganje okrivljuje,a to kad ja dođem do sister i kažem joj puhni, a miris ribara me pritom ošamuti na tri dana, nema veze nikakve s našim ispijanjem etanola...

I posjedne nas mama za stol i kaže: „djeco, [oprosti mi oče, sagriješio sam...] meni se baš i ne sviđa [što? Moje pranje suđa pa ćeš se ti primit posla ili...] ono vaše ispijanje alkohola [uh, jebote,pa zar samo to...]“

Pa mislim, meni je jasno da ti mene mrziš od rođenja, osim ako ono „odrezat ću ti kurac drugi put“ nije bilo namijenjeno tati, al svejedno...

...E mama, mama, dao Bog da ti se razlomci ne pokratili...

- 01:18 - Ispljuni ak te nije strah (9) - Ne znam ko bi ova sranja printao - #

<< Arhiva >>