utorak, 10.07.2007. ♥

♥ ***ČEVAPI***

neki iskazuju ljubav šamarima...neki zagrljajima...a ja ČEVAPIMA...hehe...evo uvodne rečenice...joj kak me dugo nije bilo...tnx na komentarima...danas nemam vremena komentirat pa ću sutra...evo da vam ispričam nekaj novog...u subotu sam bila na kupanju...na nekim bazenima u sloveniji...bilo je zakon... u nedjelju sam bila na vjenčanju svog bratića...ide još na FAKS...tako mlad a već će bit otac....za 4 mjeseca će dobitit sina...wuhu...imao je limuzinu...lol...bilo je ludo...vidjela sam slatkog tipa...da poludiš... mislim...ono stariji od mene...3 mjeseca...kad smo bili mali 3-4 godine...bili smo best frendovi... i on se natjeco da ulovi podvezicu...joj...malo mu je falilo..hehe...možda bi se udala za njega... šalim se...jučer sam bila u cinestaru...gledala sam PIRATI S KARIBA 3...film je ok...mislim ono...reklame traju 30 minuta...i onda na pola filma pauza od 15 minuta...mislim ono...lol...evo sad gledam s frendicama step up...ki$$&hug...JEDITE ČEVAPE ONA PRAVE BOSANSKE...hehe...:)...lol
P.S.ZNAM DA JE DUG POST ALI PROČITAJTE GA...

♥ 18:10 ♥ komentari (233) ♥ print***ČEVAPI***

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.