utorak, 08.05.2007. ♥

♥ ***PUMPAJ PUMPAJ***

ejjjjjjj....ljudi...mislite da sam zaboravila na vas...evo mene...nisam imala vremena...sad završava škola... pa znate...ispiti...i tak...evo da vam ispričam kaj se desilo kaj bu se dogodilo...evo:
1.Pofajtala sam se s Miom i posvađala
2.Pomirila sam se s Miom
3.Dobila sam 2 petice iz Matke
4.Roki si je s nožem napisao na ruku R+V
5.Trening je prošao koma
6.Tjedan dana smo oslobođeni Elmina
A sad šta će se dogoditi:
1.Sutra pišem test iz prirode
2.U nedjelju idem igrati u Tar
3.U ponejdeljak pišemo test gramatike iz Talijanskog
4.Za 19 dana mi je rođendan
5.31.05-01.06 idemo na izlet u Zagorje
Evo to je sve...A sada očekujem 200 komentara...svima tnx na komentarima...ispričavam se kome nisam komentirala....zauzeta sam školom...pozz svima

♥ 20:09 ♥ komentari (108) ♥ print***PUMPAJ PUMPAJ***

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.