petak, 04.05.2007. ♥

♥ ***CANDYMAN***

evo mene...vratila se ja...iznenadila sam se komentarima...napravili ste rekord na mom blogu...sad bi htjela napraviti rekord od 150 komentara...ak vam nije teško...evo da vam ispričam jednu priču sad.... sad...nek čeka grad...evo ga...do mog rođosa ima 3 tjedna...a već skoro sve organizirala...šta ćeš...trčim pred rudo...kako bi rekli ljudi...moja frendica Giulia želi izbrisat blog...bodrite je da ne izbriše....joj...danas sam brisala parket...dečkima...ali nisu niš zgodni...svi su nekak čudni s brkovima...hihi...imala sam samo prvi i peti sat...jea...kako mrzim rokija i kikija i spača...prokleti...onda smo danas imali 2 sata zbora...bolje rečeno 1 sat...jadna saška se počela gušiti...tresti...skoro je pala u nesvjest...poverina...spavala sam malo...bolje rečeno 3 sata....pojela sam king...još bi jedno 10 pojela...sad hoću pogledati sve moguće na tv-u...najesti se pizze...i spavati cijelu noć i cijeli dan...ajd šaljem svima veliki pozz...i kakav vm je ovaj dizajn barbie...ajd nezaboravite na komentare...ajd pozz....kiss and big hug...

♥ 19:02 ♥ komentari (188) ♥ print***CANDYMAN***

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.