utorak, 14.02.2006.

e pa da... dosa je i taj dan...

Image Hosted by ImageShack.us

ajme, ljudovi moji neznan sta da van kazen..mislin i sami znate da je danas Valentinovo- phhh, meni imendan...ma ae, ko to jos i gleda...mislin, dobro ipak san se danas nakupila nekih darova- hahah...
ono dolazin ja ka danas u skolu, kad ono odma pesta ljudi navali na me, a meni ka smeta?!!,,,phh..
ma, dobro to je sad manje-vise vazno..
jebate, ka broji se ono "dan zaljubljenih" a u biti niko nikog ne jebe ni jean posto, mislin bar mi se to u nekin slucajevima cini..
...e, da danas smo se bas ka cili razred ono posteno naili, ufff, ta dobra danasnja vrimena..
neznan sta vi mislite o Valentinovu, mislin pisite sta god ocete, neam ja bas neki feeling na taj dan u smislu "zaljubljenosti" i darivanja necega i drugoj polovici, jer nikad na Valentinovo nisan ni imala momka, al na neki nacin san i sritna zbog toga, jer ja nebi imala blage sta bi mu kupila, to mi je uvik bija ne problem nego neznan ni ja sama...znan da to glupo zvuci, al jebiga...
Ka sta bi viki reka :"da bar ima dan samaca onda bi si isa sam nesta kupit, jer ipak ja sam znan sta je za mene najbolje..."...ludak!...
eto, ppl pisite sta god ocete, komentirajte...ma svejedno meni...
al, sve u svemu uzivajte, pa do novog posta..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

poosa & pzdrv..

21:37 | Komentari (36) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>