kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam jedna obožavateljica starki i jaaako ih volim!!!!

°°°°°All star girls°°°°°

Još Jedan Moj Blog

moj i pepyn blog

Ivin blog

Kikin blog

Provale

Wode:Ajde Lea ne vidi se ništa!!
Lea:Pa ja vidim da se ništa ne vidi
(ahh Lea)

Kate:Lea znaš li tko je ovo(drži ruku da imenu Leonardo DiCaprio tako da se ime ne vidi)
Lea:aaa znam onaj koji je glumio u "Titanicu"
Kate:Da,bravo to je Leonardo Da Vinci
(ee moja Kate...)

Kate:Mi ne pričamo
Profesor:nego
Kate:Mi otvaramo,pa zatvarmo usta ,a u međuvremenu ispuštamo zvukove
(Kate,Kate svi smo za te)

Niki:Ti si takva glupača
Iva:Pa što za razliku od tebe ja sam glupa ali,sam ljepa!!!

Biti če ih još ne brinite se ali kada se u mom razredu dogodi nešto funny ....


četvrtak, 16.08.2007.

Ahoj

Hi Guysi ja sam jedna luda cura koja voli starke (to vidite iz dizajna)Pa ovdje ču ja stavljate slike starki,nekada moje slike i pisati o svemu i svačemu kužite???

Eto želim vam dobar provod

P.S. tko mi bude piso sranja po blogu naprijmjer:Nisi ti za starke Bolje da šuti jer ako ga nađem biti če mu starka u glavu!!!

|Komentari 5| Print| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.