Angels Fall First

17.09.2005., subota

Nemres vjerovat

Evo i mene da spasim stvar!
Kako je to moja druga polovica inzistirala, moram nesto napisati.
Moram i ja zahvaliti na pomoci za zeljeznicu, makar mi je to toliko pomoglo da ne mogu opisat!
Ako ima jos netko nekakve informacije; please, javiti!
Sto da kazem. Nisam dugo pisao, iskreno mi se nije niti previse dalo, njen se san ostvario i ja sam nesto napisao...
Vrijeme je opet u banani ili cemu god ocete. Izgleda da je to samo za vikend kad niste u skoli ili faksu ili na posli ili...
E, da. kad smo vec kod toga. Ona kaze da se treba malo razgibat, a ne stalno sjedit u bircu. A danas kad sam iso u teretanu, popljuvala me kaj sam iso i trosio vrijeme... Da je imala vise sline, imo bi odmah i tusiranje. I to cak besplatno. ;)
Ne znam kaj da jos napisem. Nema se bas previse inspiracije. Uz ovo vrijeme pogotovo.
Do mog sljedeceg pisanja, sto nece biti dugo jer ce opes moja sanjat pa cu morat pisat, pisemo se.
- 19:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Idi pa vidi!

Linkovi