Angels Fall First

28.08.2005., nedjelja

smrc...

Napokon sam nasla malo inspiracije i odlucila sam nesto napisati, opet sama. Moja druga polovica nije u mogucnosti napisati post pa sam zato ja to preuzela.
Nadam se da ce sljedeci post biti njegov. To sam i zadnji put rekla, ali sad ce se valjda to obistiniti – treca sreca.
Zeljeznica napreduje, Noci nam je puno pomogao svojom informacijom. Sva sreca da nam se javio. Znas li jos nesto sto bi moglo dobro doci pri izradi makete, samo se javi.
Sto jos? Zbilja nemam pojma sto bi mogla jos reci.
Sve je po starom. Malo dosadno, pa malo zabavno i kisovito. Grr... Hoce li biti jos koji vikend bez kise? Treba se malo razgibati, a ne cijelo vrijeme sjediti u bircu. Uh, sto mrzim kisu!
I tako ode moja inspiracija na jos malo neplacenog godisnjeg. Tek se vratila i opet otisla bez pitanja. Koma. Izgleda da sam osudena na kratke postove.
No dobro, buduci da zbilja nemam sto napisati ostavljam vas do sljedeceg puta.
Drzite fige da se onaj moj odluci javiti i pomogne da ne upropastim ovaj blog.


- 23:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Idi pa vidi!

Linkovi