Angels Fall First

21.08.2005., nedjelja

ideessss

Pa polako bumo nekaj i napisali!
Kaj da vam velim?! Ja gotovo nepismen, nemam inspiracije niti mogucnosti previse pisat, a ova prepismena, njoj se ne da!
Ma laze, meni se pise, ali bez njegovog pregleda posta i odobravanja nista. U tome je stos.
Ma stos je u tome kaj je ovo zajednicki blog pa mozemo i jedno drugo kritizirat i komentirat. Da bude zanimljivije!
No dobro.
A inace je sve po starom! Vrijeme je ko koktel, grad je pustinja, a kad spojis to dvoje dobis blato i opet sranje! ;)
Poceli su projekti zeljeznice. Tj. izrade makete. Ako netko ima iskustva u tome ili da zna gdje se moze nabaviti materijal i oprema, neka se oglasi!
Ti i tvoja zeljeznica! Samo na to mislis, a ne mislis na to da mi kupis kartu da se i ja provozam malo vlakom?!
Ah, ti dani u mjesecu!
Dat cu ti ja te dane u mjesecu. Kad te dohvatim imat ces ti te dane svaki dan, cijeli mjesec!
Isti dzon! Ovak ih dobivam mjesecno, pa to mozes shvatit kao pripremom! PSIHICKOM!!!
Ma nemoj! Kad ih ti to dobivas? Bolje je da prestanemo s tim jer tako mozemo i do prekosutra. Primirje?
Ajde dobro. Za sad toliko, kad rijesimo zdravstvene probleme i police zivotnog osiguranja, javimo se opet!
Jos nesto, preporucite nam i dobre osiguravateljske kuce (barem meni)
Bok!
- 15:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Idi pa vidi!

Linkovi