srijeda, 01.02.2006.

halo 20!?

............................nismo se hinili uzeti se odmah, niti sam ne znam tko je koga više uzimao. Polugoli i ushićeni od uzbuđenja pojačanog djelovanjem opijata, postajali smo zvijeri koje nisu obraćale misli na ništa drugo osim trenutnog guštanja i čiste požude tijela, mozak je doslovno stao, ko da nikad nije postojao, a ostali napor za održavanje života i funkcije organa, organizam je automatski preuzeo, jednostavno sam vegetirao u svim predjelima čeonih režnjeva i dalje prema malome mozgu, eh kada bi češće mogao ovako ispustiti mozak na pašu, neka se on lijepo odmori od samoga sebe, dopusti tijelu neograničeno uživanje u tjelesnim stvarima, a on neka se uključi samo kada je potreban za korištenje, jer sada definitivno nije bio pozvan i samo bi smetao pri fizičkom kontaktu.
Jednostavno, jebali smo se, i nista nam nije falilo. Dapače, izdržao sam cca. petnajstak minuta dok nisam ispustio sjeme, uh nijem mi dala da prestanem, ali sam si ipak dopustio pauzicu i popušio cigaretu uz par gutljaja nekog likera iz bifea, dok je ona ležeči se izvijala poput guje i mazila se o moje koljeno, poluotvorenih očiju tiho je ispuštala slabašne zvuke, predtpostavljam uživanja, čak su mi zvučali iskreni sada kada se trljala o konjeno nego kada sam penetrirao?! , i tada se uključila glupa žarulja u mojoj glavi, počeo sam razmišljati. Misli su preuzele kontrolu nad tijelom, uputile ga kako da djeluje, što da radi, gdje da je miluje, gdje da je draži, također i ovakav smišljen scenario njoj se dopao čak i mnogo više od prijašnjeg grubog, sirovog, ne želim zvučati patrijahalno, muškog, egoističnog i smislu vlastitog zadovoljenja potreba, bez obzira koliko drugo biće uživa ili ne jer u tjelesnome sve je podređeno osobnoj zadovoljštini, dok s misaonim razumnim rasuđivanjem i samom mišlju o drugome biću i o njezinim potrebama sve postaje idiličnije, sada su sve misli moje bile uprte u nju, prema njenoj misli. Nažalost, njenu, nisam uspio ostvariti kontakt, jer sada se kod nje uključila vjerovatno ona ista problematika, tj. isključila je mozak i snažno me povukla prema sebi okrenila mi leđa i gotovo me natjerala da je uzmem s leđa, nije mi teško palo pošto sam došao k sebi i bio spreman za još jedno ugodno druženje s djevom kojoj niti ime nisam znao?! Ko da je bitno sada u ovome trenutku, meni sigurno nije, i bilo bi debilno da je uz njeno jecanje upitam, oprosti kako se zoveš?! , stvarno, tek sada sjetim se glupe kuverte i njenih riječi, fak, pa ja sutra ujuto putujem, moram na kolodvor, na vlak, a ja se polagano trijeznim od droge s obzirom na prestrašno znojenje, cijela guzica mi je ustvari bila mokra od znoja, a na njenim leđima se napravio maleni bazenčić pun slane tekućine, a kapljice su se samo stvarale, sve dok nije ispustila bolan krik da sam se gotovo stresao i vratio u stvarnost, bila je gotova. Samo se ispružila na krevet na par sekundi i bacila se na moj ud, zanimljivo, žene uglavnom ako budu zadovoljene na pravi način imaju puno više energije od nas tipova koji odmah legnu i potonu u san, njima se pojača moć i dobiju još na snazi i entuzijazmu. Ništa mi nije smetalo prepustim se situaciji i počnem lakše disati, zaklopim oči, poželim umrijeti sada i ovdje, a ne tko zna gdje i na kakav način..................................................

- 13:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>