Connection

nedjelja, 05.11.2006.

KNJIŽEVNI POST

Poštovani čitatelji ovog bloga,
danas sam odlučio napisat post bez gramatičkih pogrešaka ( osim č i ć )...
Jučer sam imao utakmicu koju smo izgubili 4 koša razlike....aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jebesh gramatiku ...uglawnom jucher smo krenuli oko 3 i 20 na tekmu u otochac....prwo smo se smijali jer nismo znali da oni gore znaju shta je klosharka, a kamolio da imaju neku ekipu......eto to wam je kad podcjenjujete protiwnike...
ali zato imaju dworanu bolju od swih u rijeci....sramota.....doshao sam mado u ponoch i 31 ( bash je toliko bilo) saw sjeban pa sam isho wan NE.
i tako za owe sfu praznike nisam bio wani jer sam zemljak i tako...-
a nishta ae crknite swi shta da wam kazhem....aha REJV ON!!!!!

I skoro sam zaborawio ...proshlu nedjelju smo kao imali priwatni party u el riu ( nasha,ekonomska,hoteljerska i sushachka shkola)...bilo je jebeno....malo smo se razbaciwali pa nam je izbaciwach jebao swe zhiwo...nashli smo loptu u fontani ispred palo smo igrali fucu preko ceste ...opet nam je srao izbaciwach...bash nas je upamtio...sad kad dochem sljedechi put wan samo che mi se nasmijat kao i prije...
i to je swe ae!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:53 - Rejv (27) - Faul - #